Pages

Monday, November 26, 2007

Sabatini Ristorante Italiano @ The Royal Garden

去了聞名已久的Sabatini吃晚飯.

叫了Mushroom Soup, Veal Shank, Lamb Chop, Pasta with mushroom, 兩杯house wine, 兩個dessert(一件cake及一件tiramisu), 一杯cappuccino.

主菜份量不算少, 亦沒侍應形容那麼大份.

或許期望太高, 本來以為有十分, 或許只可給它七點五分.

聞說buffet式的antipasta很出名, 但見一桌的頭盤, 好像沒有多少人出去揀, 不太吸引.

麵包都是熱騰騰的, 很新鮮. 除olive oil, vinegar及牛油外, 還有蒜蓉伴來吃, 非常好味.

意大利紅酒當然沒有法國的好了.

Veal Shank及Lamb Chop一般. 有人覺得不少餐廳都做到同樣水準.

Pasta不錯, 我們有幸得Francesco Sabatini先生親身來到桌前serve, 幫我們把麵分成兩碟. 侍應告訴我們, Sabatini為人很友善, 員工都稱他作"阿爺".

Desserts不錯, 被譽為全城最好吃的Tiramisu終於都嚐到了, 不過好像都不及數年前與友人在Milan某餐廳吃的味美. 不過沒想到一車的甜品就那樣"車來車去"給人客揀選然後隨即從車架上拿來serve.

Cappuccino很好, 原來才$50.

還有朱古力送, 很開心!

吃了這麼多, 還有live band逐枱演奏, 我要求他們唱Funiculi Funicula, 開心指數再攀登!

本以為要二千多, 結賬原來才$1700+, 算抵了. 心情不錯還給了live band一點小費.

忘了一提, dress code是smart casual. 我們都刻意穿得禮貌一點, 不過或許是週日晚, 竟也見不少人穿jeans+球鞋, 有點意外.

細閱相片請click photo set:
地址: 尖沙咀麼地道69號帝苑酒店三樓
電話: 2733-2000
OpenRice連結

15 comments:

Mugen C said...

Sabatini...what a coincident! :D
I went to the Sabatini on my cruise ship too! It was stunning good food!

will share with ya later@my blog!

MC~

Anonymous said...

哇~好味!

Anonymous said...

mugen c: will surely check out your blog! :)

cr: 都唔錯.

虎茶 said...

飲埋酒, 又真係比想像中平喎!!

Anonymous said...

虎茶: 係呀, 又wine又cappuccino, 又desserts, 心諗main dish兩個都$398 each, 一定二千幾.

梁巔巔 said...

食 o親都過千......

阿大 ---> 好貴又靚女

梁巔巔 said...
This comment has been removed by the author.
mad dog said...

Din: 唔睬你!

梁巔巔 said...

o胡~~~ 小氣鬼~~~~

梁巔巔 said...

阿大 ---> 識食又有 taste~

Heeee~
















正一好嘢嚟 ga!

sa said...

好吸引呀~
不過唔捨得食咁貴...

mad dog said...

sa: 好偶然一次special occasion都ok嘅. :)

Green Rabbit said...

試過sunday lunch buffet,佢旣antipasti是最好味的部分,特別係parma ham,龍蝦同埋蟹腳。反而主菜一般,可能是buffet的關係吧!但價錢就較化算:)

Anonymous said...

green rabbit: 個個都話佢個sunday brunch好值得一試. 不過要早起身, 好大爭扎. :)

愛美 said...

Sabatini! 好久沒去了!
問下D老友有冇興趣先!