Pages

Sunday, November 25, 2007

公平是...

無論你多富有, 又或多貧窮, 死的時候, 要光顧的殯儀館來來去去都是那數間. 替你化死人妝的也是那幾個人.

無論你性格多好, 外貌多吸引, 你也會嚐到吃檸檬的滋味, 你一生中都可能會有數次失戀的經歷.

無論你性格多討厭, 外貌多平凡, 你也總會遇到為你赴湯蹈火, 為你流淚的人.

無論你多受人愛戴, 多受人景仰, 總會有討厭你的人.

無論你多麼卑微, 世上總有愛你的人, 和神.

9 comments:

lu said...

oh... 正如我經常想,有些很其貌不揚的人還是有為他/她死心塌地的人. (對不起,我很膚淺...)

梁巔巔 said...

每個人, 都有自己嘅 market 嘅.

好似阿大妳咁, 都有人要. :P
























阿大 <--- 好靚女

Green Rabbit said...

很有道理,但仍覺得是有一撮人總較其他人幸運。

也許珍惜所有才是最重要的一點,就正如天生我才必有用,在每個人的小宇宙內總會有幸福,會意得到與否有時卻是個人造化。

這樣好像覺得公平一點嘻:)

虎茶 said...

每個人都有唔同market. 有大眾市場, 又有niche market嘛. hehehehe

Anonymous said...

lu: 的確係.

din: 呢篇其實都係送俾你, 咁嘅貨色都有人要你, 神對你真係憐憫! 你要感謝神啦!
我, 就故之然大把人爭啦, 洗你講!! :P

green rabbit: 個人造化, 的確係!

虎茶: 係, 好似blog一樣, 有大眾taste, 有曲高和寡嘅一樣.

Blex said...

不公平是...
有些人死無全屍, 連死人化粧的機會也沒有


靚仔的可能也會失戀, 但他卻可以令到更多人失戀~~~

所以我會說世界是公平的, 大前提係你地有一樣的先天和後天條件~~ haha

Anonymous said...

baggioowen: "靚仔的可能也會失戀, 但他卻可以令到更多人失戀" hahaha!

梁巔巔 said...

"靚仔的可能也會失戀, 但他卻可以令到更多人失戀" hahaha!"

係呀係呀! 我最清楚 ga 嘞!

Blex said...

梁巔巔 提到...
"靚仔的可能也會失戀, 但他卻可以令到更多人失戀" hahaha!"

係呀係呀! 我最清楚 ga 嘞!

^== 做乜事你都鐘意男仔呀?!?! ha~