Pages

Monday, November 19, 2007

俾啲嘢你地睇吖

見人地"曬冷", 我又玩吓. 不過唔係有咩好曬, 只不過係少少自己嘢.

1. 亂 - 工作間某一角... 積存咗一兩個月嘅報紙, 盛況空前!
2. 袋中物 - 每日必備(左下角係載八達通及passes嘅小袋, 底下有面油紙及鏡一塊, 右下角係潔癖人專用消毒濕紙巾, 同埋chewing gum, 右上角係alcohol hand gel)
3. 呢期用緊嘅返工手袋 - LC買, 意大利皮不過唔係意大利造... 所以夠平
4. 超大個杯 - 前兩年響Berlin買, 可以一日只斟一次水
5. 其中一部腦 - wallpaper from RealSimple.com
6. 畫到花呢碌嘅座枱月曆, 大部份都唔係公司嘢, 好似都係weekend節目或電影節居多噃...
*塗黑咗或用物件遮掩住嘅就緊係啲唔想公開嘅嘢啦

歡迎各網友參與大曬冷!

18 comments:

梁巔巔 said...

Wow!!!!!! 阿大, 妳係唔係女人嚟?! :O

mad dog said...

點吖?!

梁巔巔 said...

yeeeee~~~~ 嗱渣嗚 wea 吖~~~~~~~~

mad dog said...

嗚 wea - yes, 嗱渣 - 無噃!

愛美 said...

真巧, 早兩日見到個位同個手袋亂到飛起, 都想映黎晒一晒!

我想問你D報紙睇左未架. 報紙我習慣日日清的, 不過個雜誌就有得揮啦. 再加埋d文件, 就黎把我淹沒.

你個手袋都唔係好多野咋喎! D人拎親我個袋都問我點解帶個瓦零出街.

mad dog said...

愛美: 啲報紙, 一啲啲啦. 我平日盡量唔攞太多嘢, 好痛架個膊頭會.

aulina said...

我有少少估唔到潔癖如你手袋入面同月曆上會咁樣囉……;P

Anonymous said...

亂得要命!

Anonymous said...

你喝水那麼少?

我是用大大隻那種保暖杯(容量大概500ml),每天在公司大概4杯左右。

3,我未見識過md的潔癖,但常聽她說自己亂,所以唔覺得意外喎。

mad dog said...

aulina: 請問手袋入面有咩問題呀? 正常噃... 都唔亂. 月曆, 有時更亂...

uncle ray: 去到要命呢個程度?

閒趣: 呢個杯都係0.5L, 係, 只飲一杯, 另一杯咖啡... 好唔掂呀呵?

lu said...

個袋好ok boh... LC買?不錯呢.

1杯500ml > 當然不夠
再加1杯咖啡... eh... 咖啡不是dehydrator嗎???怎能把它加進8杯水的行列.

日曆...ok啦.沒畫花的話會像沒有過那些日子一樣.

報紙...我囤起來的雜誌也讓我很頭痛.沒時間看 + 不捨得丟. >_<~

Anonymous said...

lu: 個袋折咗唔洗$3000. :) 我都知要飲多啲水... 睇番之前咁多個月, 原來6, 7, 9, 10更精彩絕倫! XD

c.r said...

幾好呀,亂中有序噃。

Anonymous said...

cr: 哈, 亂中有序, 我成日都係咁"讚"自己架! :) 屋企人多年來都係唯有"頂"...

Anonymous said...

唔算亂呀。又消毒紙巾又alcohol handgel, 都聞到DD潔癖geh.
報紙唔積得,引蟲,快D清喇。
另外,你個mug無蓋,食水暴露空氣太耐先飲唔好,而且空氣入面好多唔等使物質,最好整個蓋;lunch 過後應該倒左未飲完geh再摻過。

Anonymous said...

cosmicrays: 今朝一返到公司咁啱有人叫咗阿哥嚟清報紙, 即刻加入, 清哂啦終於! :) 個杯有蓋嘅, 不過唔多靚無影佢啫. :)

啊澤 said...

係囉

飲貢小水架你~~

我一日可能有飲2L左右~!!

Anonymous said...

嬲記: 2L咁多? 我返到屋企又係飲得一兩杯水... 死啦.