Pages

Thursday, November 15, 2007

The Comfort of Distance

看過"The Comfort of Strangers"(1990)嗎? 很深刻印象的一齣電影. 記得是在當年的新華戲院看的. 現在即將變身為元氣壽司的地方.

男主角是Christopher Walken, 就是電影Hairspray的daddy.

陌生人帶來的安穩, 舒服, 就像距離帶給人的安穩一樣.

喜歡和遠方的朋友在電腦上談天. 什麼都可以談. 多年來都如此. 但當他們打電話來時, 卻又忽然不知道說什麼好.

這些遠方的友人, 有些是一向很要好的老死. 亦有些不是常聯絡的.

在電腦上, 地域上的距離令人更開懷地談. 因為我們都知道, 平日都不會見面?

反而常見面的朋友, 許多事情都未必會分享. 面對面說, 人總會有壓力吧.

有時網友某程度上都像這些遠方的朋友, 分享平日不會和常見的朋友談及的事情.

喜歡這種距離. 越遠越說得多. 因為我們都患了精神病.

8 comments:

Anonymous said...

對遙遠的人/陌生人說得多,因為他們不參與現實生活,沒有包袱,無須假裝,自然blah blah blah... 哈哈...

Anonymous said...

cosmicrays: 非常同意. 有時真係覺得自己精神分裂, 響網上世界越來越多身份, 面孔... 萬一有一日失憶, 都幾大件事...

Anonymous said...

"響網上世界越來越多身份, 面孔"

huh!? 寫blog係貪高興尋開心抒發鬱悶者。

lu said...

哎呀...又咁到肉o既?!

做乜今晚阿大做左我肚裏條蟲? :P

經常有"喜歡和遠方的朋友在電腦上談天. 什麼都可以談. 多年來都如此. 但當他們打電話來時, 卻又忽然不知道說什麼好."這種情形發生...特別是小時候.

現在好點了.大概是胡扯的功力有所提升吧.

Anonymous said...

lu: 心有靈犀? :) 果日響msn同個美國friend傾傾吓, 佢要出去開會, 忽驚無神打電話嚟繼續嗲, 一邊揸車一邊嗲, 我即刻唔知講咩好...

Anonymous said...

三條女又唔洗瞓... :)

lu said...

hm... 我一向都不講電話的.(這點我覺得我很宅女囉.msn/icq/blog commenting/email ok ga woh,又)

所以比著係我,我又係會唔知講乜好.

我....都想瞓架!!!

今朝...死左咁制,攪到條數唔識計. >_<~

Anonymous said...

lu: 我又係唔鍾意講電話! :)