Pages

Monday, November 05, 2007

今年電影節多過乜, 三四月的HKIFF, 然後有意大利電影節, 之後有Summer IFF, 及澳洲電影節, 前陣子看完英國電影節及Max! 2007德國電影節, 十一月有Jewish Film Festival及Lesbian & Gay Film Festival, 十二月有法國電影節(36th French Cinepanorama)... 人也瘋了. 星期三開始可以訂票看法國電影節了, 暫時準備看七齣! 唔好同我爭呀!

還有四篇德國電影節看的電影文章未寫, 再唔寫又唔記得啦...


有時覺得自己在網上及現實世界都有多個面孔. 究竟我有多少個%是真實的?
我不是說我假, 只是, 在這個虛擬的世界, 我可以說自己的多少個%. 原來架了兩個blogs, 有時最需要寫下的, 兩邊都沒有寫.

那夜
在msn分別與美國兩個大學時期的朋友聊天. 一個是angel, 一個是devil... 哈, 兩個都是好意的.

越來越不可能在上班時間寫blog, 所以近來更新都是深夜. 產量當然也被迫減少. 我也不想啊. 不過整體的blog熱也的確下降了. 不知道數年後是否不會再有人寫blog?

有一齣新片, documentary, 名為WWJB(基督徒都認識什麼是WWJD了), "What Would Jesus Buy?" 說commercialization of Christmas, materialism, the over-consumption in American culture... 不知道香港有機會看到嗎? 人, 需要心理上的安穩. 所以無論現況如何, 有時我們需要保持它的暫時不變.

冷, 令人更想家.

上星期網友pinocchio在twitter說到, 聖經就像降落傘, 我問為什麼, 他說因為都要常常打開. 很有
啟發性啊! 不打開便很易死... :)

男人的底線都比女人的高.

豆瓣有網友在我的文章下寫: 繁体字看着好幸苦.... 我回覆: 簡體字看著更辛苦.

這個月份公司的電腦(右)及家中的laptop(左)分別用了這兩個wallpapers:









旅遊時曬傷了的皮膚, 過去數天開始狂脫皮, 這兩天則很癢, 很不爽啊! 醫生開給我的steroids吃了十顆, 副作用是有兩天發現重了十磅! 幸而不久便減了五六磅, 相信都是水腫吧. 但暗瘡便不放過我了. 買了網友介紹的曼秀雷敦Acnes系列Acnes Point Clear, 又吃龜苓膏, 又喝菊花茶... 希望快點好過來. 最慘是, 停了藥快一星期了, 仍然常常覺得肚餓, 且胃部感到不適, 一定要吃點東西才舒緩過來, 真救命!

為了遮蓋恐怖的曬傷皮膚但又要上跳舞課, 上星期特意買了一件綿質的長袖跳舞外套, 真麻煩!

17 comments:

Anonymous said...

包裹晒傷的皮膚,流汗豈不更傷?
爆瘡不一定是熱氣吧?女性體質通常都是寒底,吃太多寒涼的東西未必合適。

aulina said...

係喎,一次過食咁多涼嘢真係唔係幾好喎。

Anonymous said...

Sounds terrible abt your skin condition :(

Hope you will receover soon.

mad dog said...

cosmicrays: 但係脫皮狀況又怕嚇親人... 爆瘡係因為啲steroids呀.

aulina: 咁可以點?

uncle ray: thanks...

Anonymous said...

爆瘡...我覺得看中醫比較好...
Ter

aulina said...

放多個星期假囉。

梁巔巔 said...

"兩天發現重了十磅!

但暗瘡便不放過我了

恐怖的曬傷皮膚"

嘩!!!!!!!! 哎唷唷!!!!!!! yeee!!!!!! 嚇人恐怖呀!!!!! 極級驚慌!!!!!

核突)))))))))))))))

呀!!! 阿大, 快 oD告假 & 唔好出街啦!!!!!!!!!!!!!

唔係嘅話 HK 要戒嚴喇!!!!!!!

Anonymous said...

ter: 係steroids副作用, 遲啲先考慮睇中醫. thanks!

aulina: 唔放住啦.

Din: 收嗲!

梁巔巔 said...

為妳為大家好吖 ma!!!!!! 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~~~

admin said...

I love your 豆瓣 reply!

Anonymous said...

說起關於基督的 documentary,去年有兩套獲得奧斯卡最佳紀綠片提名的電影,可考慮看看:
其一是 Jesus Camp (2006)
另一套是 Deliver Us from Evil (2006)

多拉姐是基督徒,每次用餐前,需不需要先祈禱後才進食

另外,係隔離 blog 聽過 多拉姐 曾經將手寫文字 scan 入電腦,但守候多時,不見妳將之貼出,很想見識一下 多拉姐 墨寶,開開眼界呢

mad dog said...

maki: :)

tourist (just a note): 咪post咗囉! 睇唔到咩? 我啲字麻麻啦, 有人話好核突呀! 我的Papercast
Deliver Us from Evil, 聽過, 有無錯過咗呢電影節時... 唔記得.
餐前祈禱有架, 不過有時都偶然唔記得... 近排同神關係麻麻... :)

Anonymous said...

可能瀏覽器 load 圖片時有 d 問題,咁啱無 load 到你寫字果兩張,所以咪以為妳無 post 出嚟囉

多拉姐 手字好有氣質,有女強人風範,一看就知是強人字蹟

妳手字很好,幸好我也不是太差,曾獲得過無數次書法比賽奬項,當中包括區域性比賽

mad dog said...

tourist: 多謝... 不過有人話核突... 我都覺得好見仁見智. :) ha! 你都post出嚟分享吓吖!

Anonymous said...

要我寫,隨時都可以。

不過,一來唔知寫什麼字,不如 多拉姐 想我寫乜字,提供吓内容(古詩、短文之類皆可)

二來我果個 blog 基本上集中寫電影,如果突然間彈篇親手字蹟出來,好似有點不協調咁,寫咗之後唔知 post 喺邊度好

tofufa said...

WWJB...my friend would like this film...thx! Btw, that movie poster is cool~~

Anonymous said...

tourist: 咁又係... 不如就照寫番電影囉. 其中一段都可以呀! :) 等你!

tofufa: yes, the poster has another version, a group of gospel singers, but i like this mickey more! :)