Pages

Wednesday, November 14, 2007

友共情

知道好友們都愛錫我.

因為愛我, 都希望我快樂.

因為愛我, 所以都不想我受傷害.

因為愛我, 所以會鼓勵我去做我想做的事情 .

因為愛我, 所以會為我祈禱.

因為愛我, 所以怕我跌傷.

大家都出於好意. 我, 是知道的.

問題是, 自己的心想怎樣, 自己應該最清楚. 但, 有時也迷失了.


好友們的說話, 就像寒冬中的一杯熱朱古力. 很溫暖. 感謝所有會看此blog或不知道有此blog的好朋友.

14 comments:

Anonymous said...

希望一切安好...

Carrie said...

*hug hug*

Anonymous said...

cosmicrays: thanks!

carrie: thank you. ((hug back))

lu said...

>>自己的心想怎樣, 自己應該最清楚.但, 有時也迷失了.

是呀...真正的好朋友在這個時候會替你想,"點醒"你...

祝早點不再迷失. :)

Anonymous said...

lu: 不過唔同人有唔同講法. :) 有時自己會去揀想聽嘅嘢... :P

Anonymous said...

不用客氣。

梁巔巔 said...

唔安慰咯~ 費事畀妳話同我好 friend 吖?!


























Take care! ^~

Anonymous said...

「迷失」係我嘅強項, 原來你都一樣 ... 物以類聚, 呵呵。

Anonymous said...

五: 你有同我嗲咩呢輪? :)

Din: hahah! 睇吓邊晚你又忽驚無神響gtalk出現!

lh: 迷失, 有時令人陶醉... 我, 偏行已路. :)

Anonymous said...

這兩篇簡單得來又好感性, 果然高手!

服!

Anonymous said...

這兩篇簡潔得來又感性,果然高手, 服!

Anonymous said...

testing, how come can't see my comment...

Anonymous said...

sorry, 原來係阿din個留言太多空白!

mad dog said...

uncle ray: 講兩嘴啫. 留三次先得?