Pages

Wednesday, November 28, 2007

最喜歡的十樣事情

看網友李小球的文章, 我也來寫一篇吧.

為了不影響我的版本, 其實未細閱她的原文. 十樣事情, 要數其實有許多, 就說說這一刻想到的吧.

1. 塗了甲油的腳趾(自己的)

2. 早上化了一個滿意的妝, 看著鏡子也覺得不錯的感覺

3. 跳舞課完成一些舞步自己覺得不錯又或導師也讚賞的時候

4. Blog上的文章得到認同及引用又或許多有意思的迥響. 又或令網友看後感動的.

5. 母親的微笑

6. 接到姊姊們的電話

7. 身邊的人安好

8. 週末晚上一杯酒及味美的甜品

9. 喜歡的人也喜歡我

10. 些微醉意時和好友們瘋癲的談天大笑

十樣以外:

美極醬油的味道, 尤其是吃hard boiled egg時

沉醉於電影院中不分晝夜

吃濃味的食物如鵝肝及三文魚等後, 讓after taste在口中良久才再吃其他東西

聖誕節送禮物給心愛的家人及好友

在網上和好友談天談到咔咔聲

在twitter上洗板(然後好似有人覺得我煩... 我鍾意呀, 咪follow我囉!)

半夜三更唔願瞓, 晚晚如是. 週末更看著日光出來才肯爬上床

Nataliedee.com 的漫畫, 有令人心情開朗的無比力量無聊時什麼也不做看著蔚藍的天空

在家中楝起一隻腳吃飯, 雖然極少這樣, 但其實十分寫意!

光著身子照鏡, 無問題呀呵? 人人都會啦! :)

此文令我想起前陣子寫過的這篇.

13 comments:

Anonymous said...

在家中楝起一隻腳吃飯,不止寫意,簡直自由奔放,我連打字也愛偶然楝起一隻腳,幸好沒人看見^^。

Anonymous said...

teddy: ha, 你係男嚟噃... 女人楝高腳, 我會俾人gut...

Anonymous said...

我都係無論第二日朝早有無緊要事,都係要到2、3點先肯瞓。:P

Karelian said...

"光著身子照鏡, 無問題呀呵?" 你又知人人都會咁做?不過我都會喎~呵呵:)

李小球 said...

我o係屋企都好鍾意棟起隻腳架,特別係坐o係房上網的時候~ ;)

Anonymous said...

So you are a vampire? :)

Anonymous said...

cr: 咁你洗唔洗返好早先?

karelian: :) 相信好多人都有少少自戀. 無問題噃.

小球: 非常舒服!:)

uncle ray: a nice and gorgeous vampire who doesn't drink blood. ha!

Anonymous said...

都ok早囉,8:30-9:00之間出現就得。:S
唔怪得知我個樣有啲殘喇~ :'(

Anonymous said...

cr: 我都係慣咗平日瞓五六個鐘.

Anonymous said...

我都係嘅,因爲我上床之後,仲煲碟添!所以日日都唔夠瞓架,但又唔想好早瞓……
欸~唔殘至出奇囉。

Anonymous said...

cr: 戒唔到, 無計. :)

愛美 said...

我也喜歡這些呵:
塗了甲油的腳趾(自己的)
身邊的人安好
週末晚上一杯酒及味美的甜品
些微醉意時和好友們瘋癲的談天大笑
在家中楝起一隻腳吃飯

Anonymous said...

愛美: 哈哈!我地好多嘢都似. :)