Pages

Thursday, March 22, 2007

他們的生日

一向記性好, 尤其是記日子, 數字, 號碼, 都是我的強項, 雖然未至於要去挑戰"香港記憶學會", 他們可以數小時內記六百多至一千件物件的力量, 不是我們凡人可以做到的.

好友們的生日, 不論是成長以後認識的, 自少一起玩到大的, 他們的生日基本上我全都記得起. 有時, 忽然間記起當天是多年沒有聯絡的好友的生日, 我會寫個電郵, 或送個sms, 給他們一個驚喜.

舊情人的生日? 其實我也一概記得的, 還有他們的電話號碼, 基本上很難去忘記, 除非有一天失憶.

記性好其實為我帶來不少方便, 可看上面我那篇去年也是這一兩天寫的文章.

不管友人們收到我的忽然恭賀會否高興, 起碼記得又做到, 我自己很高興!



22 comments:

梁巔巔 said...

千祈咪得罪妳

Anonymous said...

我記日子超唔得....好多朋友就算好熟, 都會唔記得...
但係大家都會記得我生日喎, 幾唔公平呀!

Anonymous said...

LDD,

hehe, 我都立刻係咁想.

Josefina said...

哈哈,我之前也寫過一篇是關於記著別人生日日期的事 :)記別人的生日日期我也是高手喔!小時候太無聊,連明星的生日日期和港姐參選號碼也記得很多。

梁巔巔 said...

Uncle Ray:

Heeee~

Anonymous said...

哈哈哈!!! 睇到隻大象令我記得, 英文有 "Elephants never forget" 這一句!!!

Anonymous said...

LDD and Uncle Ray,

"千祈咪得罪妳 " 其實所有女人都是好記性的哩。口裡說話唔記得遮!!!!

Anonymous said...

我也很在記得朋友們的生日。
我有一 group 朋友,他們全都不記著對方生日,因為他們都依賴我提醒全世界某某生日到了。每次他們生日,我都會成了通知人。結果怎樣?我懷疑他們連我的生日都打算依賴我去提醒他們,因為到我生日的那一天,他們沒有一個記得起。

Anonymous said...

我老公幾兄弟姊妹(加上他們的配偶)全都沒有人記得我老爺奶奶的生日,這些年都是我提他們的。

但是我的哥哥弟弟全都記得媽媽的生日,到時到候就會有所表示。如果你真的疼一個人是否就會記得呢?

Anonymous said...

我唔記得架,核心家庭淨係記一個日子攪掂,真係有成本效益。

Anonymous said...

LDD: 我記得人地D生日又點啫, 唔代表我係深仇大恨都記住既人喎, 記數字叻, 未必代表記一個人既衰野叻架... :)

blue: 多謝你過黎捧場! 我諗好多女仔都記性好好!

uncle ray: 宜家點先?? ... :)

josefina: give me five! 都係我地女仔強項!

LDD: 收聲!

inner space: 噢, 係咩? 唔怪得成日有果D考大笨象既遊戲啦, 佢地D記性真係好掂!... 咁女人又真係可以記到好多野架!

micah: ha, 咁你真係要提吓D friends啦, 有時記性好都可以係壞處.

閒趣: 你都好掂, 連姑仔叔仔都你咁細心遁得老爺奶奶既生日! "如果你真的疼一個人是否就會記得呢?" --> 有D人真係好無心肝架!

aulina: 你就著數啦! 喂, 你中學science架喎, 數口唔係好醒既咩?

Anonymous said...

mad dog,

sorry sorry, 開玩笑ja, 千祈咪嬲, 下次不敢, 大人饒命.

梁巔巔 said...

我係唔收吖!

la la la la la la la la la la la la~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

uncle ray: :) hee hee...

LDD: 無你咁好氣! 我今日得閒, 你死緊頂啦!

梁巔巔 said...

妳唔出街咩? 咁深歸吖!

! 我知喇, 典解妳無端端今日告假呢, heee, 妳要去睇電影節!!!

Anonymous said...

讀science讀個分析方法啫,加減乘除呢啲嘢,梗係留俾計數機做架啦!我語言呢邊咁發達,另外一邊(記憶數學)唔掂好正常咋喎...

mad dog said...

LDD: 其實係琴晚睇得夜, 今日攞假透吓囉! :)

aulina: "我語言呢邊咁發達,另外一邊(記憶數學)唔掂好正常咋喎... " :) 咁又係.

Anonymous said...

The link I gave last time didnt work. Try this again

Elephants never forget

It was interesting please read!

Anonymous said...

thanks inner space, just read it, interesting. i didn't know it ah.

Anonymous said...

我記性超唔得呀...但係又唔鍾意jot低喎, 所以我呢d真係抵死呢.
我覺得呢...女人記細微野係叻d咁

mad dog said...

blue: 我計數差, 但記數醒.

Anonymous said...

"梁巔巔 said...
千祈咪得罪妳"
"blue: 多謝你過黎捧場! 我諗好多女仔都記性好好!"
我都甘認爲ar
有興趣既野我看一次會記得,我興趣記N次都記不住~