Pages

Monday, March 12, 2007

三段



(一)
那晚夢中和父親, 母親, 及二姊去了旅行, 地點竟然是Latvia(拉脫維亞), 摸不著頭腦. 那一幕是我們四人一起在長長的木桌上看著餐牌準備吃午餐, 都是昂貴的菜色, $195歐羅一碟, 連喝的最便宜也要$20歐羅!

(二)
在夢中與七友中的"大家閨秀"鬧番了, 我謾罵了她, 很酷啊! :) (後來現實中的前天, "會計公僕"錯誤打了電話給我, 說夢中和我吵架, what a coincidence!)

相吸

皮膚黝黑 vs 皮膚白晢
不語時有點高傲 vs 不語時有點高傲
笑時可愛誘人 vs 笑時可愛誘人
流俐英國口音 vs 美國口音
不懂打扮 vs 喜歡打扮
不施脂粉 vs 近乎full make-up
矮小 vs 略高

手語

這陣子都在返追"ER", 現在看的是Season 8. 那晚看到Dr. Benton和聾的兒子用手語溝通, 我也學會了幾個手語: wake up, forever, late, dad. 看著看著, 我也有點衝動想去學手語呢. 上面四個動作都很有趣, 且很有意思. 對著喜歡的人, 不用言語, 用手勢溝通, 你不覺得可以是一件浪漫的事情麼?

15 comments:

梁巔巔 said...

"不語時有點高傲 vs 不語時有點高傲"

有乜分別呀大姐?! -______-

呢鑊唔關喎閱讀障礙兼大茂李嘞啩?

Anonymous said...

不語時有點高傲 vs 不語時有點高傲
笑時可愛誘人 vs 笑時可愛誘人

--->我都想問有咩分別?"vs"咩呀???

btw,相吸?同性定異先?

梁巔巔 said...

AhaHahahaHaHa~~~~~

Mad Dog <--- Eat 熱狗 eat 傻咗!

啤啤熊 <--- 精明番次!

mad dog said...

唔明就算, 我唔會解釋...
"呢鑊唔關喎閱讀障礙兼大茂李嘞啩?" 差D笑死...hahaha! :)

呢次再一次睇到啤啤熊高你一班LDD... :P

我宜家食緊三鮮煨麵,+ caramel caffe latte, 無你咁好氣.

Anonymous said...

Eat 熱狗 eat 傻咗!--->咩食hot dog會傻?
我知,mad dog + hot dog = mad hot/ hot mad dog = 傻左﹗

Anonymous said...

呢次再一次睇到啤啤熊高你一班LDD... :P
--->呢個係事實﹗呵呵...
thanks mad dog﹗
慢慢嘆lunch~

mad dog said...

hot mad dog... good! :)

梁巔巔 said...

"我宜家食緊三鮮煨麵,+ caramel caffe latte, 無你咁好氣."

食完 ht, 又食三鮮煨麵,+ caramel caffe latte! 又話星期一~ 星期一
午餐 - 大家樂熱狗&熱奶茶~~~~~~~~~

唓!

呀哈哈哈~~~~ 一早估到妳忍唔到咖喇!

"呢次再一次睇到啤啤熊高你一班LDD... :P
--->呢個係事實﹗呵呵..."

-___________-

mad dog said...

hot dog係上星期呀, 大茂李! 費事彩你!

梁巔巔 said...

"下面是上星期一至五我吃過的"

..... 係喎..... 唔通我我真係有病?! 死啦!

:(

Sorly....

aulina said...

"有乜分別呀大姐?! -______-

呢鑊唔關喎閱讀障礙兼大茂李嘞啩? "

絕對有,我都明喎,係你唔明咋喎。

梁巔巔 said...

咁妳解釋吓 ai~ 咁叻!!!!!!!!!!!! ><

mad dog said...

hahahah!!!! aulina give me five!!!! :)

aulina said...

心話,梗係用心睇架啦。

hi-5!

mad dog said...

aulina: 好野!