Pages

Wednesday, March 14, 2007

What a relief!


終於收到啦今日! 等到頸都長, 又嚇左幾日. 明明話網上訂票果D三月八日後開始會收到架嘛, 今日十四號啦喎... 琴晚打過去HKIFF度check, 留言都留唔到, 今日再打, 一樣, 幾擔心呀. 琴晚同我另一半講, 佢又講笑嚇我話: "they are lost!" 跟住又安慰我: "你第一年睇咩?" "第十幾年啦!" "咁咪係囉!"

頭先公司同事攞信上黎, 我一見到差D眼泛淚光! 太感動啦, 個心當堂定哂! 大拿拿成千銀二十場戲呀大佬!

不過我一路都唔記得redeem兩張免費tickets同catalog, 頭先試吓, 竟然invalid! 即刻打去HKIFF office嘈囉, 宜家等緊回覆. 有無人都係有complimentary tickets送唔記得redeem呀???

16 comments:

梁巔巔 said...

Haaaa~ 好少見妳用廣東話行文喎~

活靈活現呀!

mad dog said...

夠怪丫嘛我...

Carrie said...

The tickets reminded me of my tickets fr. Art Fest. Originally will be going for a drama this Sat, now could not go becoz of work...#!@#%!^%$&&^*&^(*%(^

梁巔巔 said...

加番 lu! Mad Dog 大阿姐!

mad dog said...

carrie: oh too bad. u know what, i missed "the great mass" leipzig ballet, so upset... :( couldn't get tkt, cos' i was too late...

LDD: 算你啦!

Anonymous said...

good ah, at leastu took the ticket for the movies!

For the ballet, forget it la..$2000 is too expensive, and that it was surprisingly FULL :p

mad dog said...

kajie: but a lot of people said the ballet show was so good... :(

Anonymous said...

hahaa..the ballet was not *good* but EXCELLENT! sorry dear...

Anonymous said...

kajie: pls stop... do u think i can buy the dvd??? :(

kafailo said...

我郵購架,其實點redeem呢...

mad dog said...

kafailo: 郵購唔知點redeem, online訂, 佢即時個confirmation email有個transaction code同hkiff link, 當日唔覺, 後尾發現又唔記得redeem, 前兩日試話invalid, 幾抵死!

Josefina said...

我也會看The Page Turner 同 Fresh Air,說不定隨時又在同一個影院看電影!:)

Anonymous said...

josefina: 係啦, 上次響電影資料館同你一場, 都係後尾知道, 今次可能又有場數一樣!

Anonymous said...

放大張飛﹐睇下Mad 姐 3-22坐邊個位號﹐點知是Free Seating !!!

第三十一屆香港國際電影節 瑞士/德國 電影FRAULEIN 三面夏娃 ﹐ 不過 3-22 9:30 PM 網上訂, 票還有票賣。

mad dog said...

inner space: 電影節D飛不流都係free seating架啦, 除左有時首映/閉幕外. "頂"你丫, 寫埋出黎咁揚... 我都有諗過應該mosaic左齣戲個名/地點/時間, 多D私癮... :(

Anonymous said...

我本來連邊間戲院都寫埋的﹐but a second thought, 刪掉地點。不過free seating﹐網上未曾見過你廬山真面目﹐又有誰能夠認得你, 篤你出黎呢?