Pages

Monday, March 26, 2007

薑蔥撈麵

遲來了的bloggers集寫遊戲又來了一,這回我是遲了十個多小時... :)

其實我不太喜歡吃麵, 唯一喜歡的是福字麵/出前一丁, 沒什麼好寫, 不過網友Aulina力谷, 聽我說只有母親煮的麵最好吃, 提議我寫母親的recipe. 好的, 這個薑蔥撈麵其實是家父最喜歡吃的, 前兩天問了母親, 方法如下:

1. 煲水
2. 放麵 (蝦子麵, 如吃的人腸胃不好, 可用梘水麵)
3. 灼好, 撈起麵, 去水
4. 用薑及蔥(均切絲), 蔴油, 蠔酒, 胡椒粉等調味
5. 上碟

********

集體吹水盟友私房絕密靚麵秘笈(日內更新)

aulina: 麵是要這樣煮的!J'aime les nouilles!

Guy: 即食麵是但煮

innerspace: 麵是要這樣煮的!

紫熊: 麵是要這樣煮的!

梁巔巔:萬文齊發之我煮我麵,麵是要這樣煮的!

Gabriel: 麵是要這樣煮的!—快速冷麵篇

lu: 麵,是要這樣煮的

blue: 我煮我麵‧滾兩滾就食

domotoiceko: 我是這樣煮麵之妹仔大過主人婆

PK_: 麵麵

kitb: 麵是要這樣煮的:真人示範

bill: 麵經 - 意大利麵篇 (麵是要這樣煮的)

五師兄:麵是要這樣煮的~科學化煮麵!

Todd: 我煮麵,很麻煩!

大塚日月: 原來最近興煮麵

Macy:

Can: 麵是要這樣煮的

23 comments:

梁巔巔 said...

好簡單!

簡單是美~

麵, 往往亦包涵了愛.

P.S. 薑蔥撈麵, 若用豬油撈, 仲正!

Anonymous said...

用 leeks 可能又一番風味!

lu said...

看似簡單,但味道要調得準...也要點經驗和功夫吧. :P

Anonymous said...

LDD: "用豬油撈"肥死咩, 唔健康呀.

pk_: leeks又幾好食喎.

Anonymous said...

愈簡單的愈考師傅的功力﹐薑蔥撈麵是鏞記的招牌麵﹐特登往谷歌找﹐沒有記錯﹐鏞記【薑蔥蠔油撈麵】真的一 CLICK 即找到!!!

另外鏞記的【薑蔥叉燒撈麵】也很有名的。

Anonymous said...

lu: 咁又係, 唔知點解, 明明好普通既出前一丁麵加少少料, 阿媽都煮得特別好味! :)

Anonymous said...

inner space: 鏞記既薑蔥撈麵又真係好好食吓.

梁巔巔 said...

"咁又係, 唔知點解, 明明好普通既出前一丁麵加少少料, 阿媽都煮得特別好味! :)"

麵, 往往亦包涵了愛 ma!

And, 因為妳煮得好鬼難食囉~

AhHaHaHaHaHa~~~~~

mad dog said...

LDD: 頂你呀! "因為妳煮得好鬼難食囉~ " 係因為我唔鍾意煮咋, 我肯入廚, 簡直係美女廚房呀! 我HKCEE有考cookery架, miss仲估我會攞A添呀死仔!

Anonymous said...

呀媽對手永遠都有magic,就連我兩件我求其煮佢地都會講(不排除擦鞋成份):媽咪煮嘅麵係全世界最好食嘅。:)

Anonymous said...

hahaa...Mad Dog, that's true!我相信只要你肯做,無野會難到你 :)

梁巔巔 said...

"我HKCEE有考cookery架,"

班考試老師慘咯~~~~ :P

"miss仲估我會攞A添呀死仔!"

咁結果點呀, 靚大姐~~~~~~~~~~

XD

mad dog said...

aulina: "呀媽對手永遠都有magic" 係架, 我諗FB & SB都無呃你囉, 阿媽煮既野食, 真係好掂. 結左婚更加明顯... 例如人地阿媽既就點都唔夠自己阿媽煮既好味囉, 不過永遠當局者迷! :)

kajie: "我相信只要你肯做,無野會難到你 :)" 嘩, 感動到我丫! 多謝唒你咁睇得起我.

LDD: 聽唔聽到kajie講咩呀!?!?!?!? 最後, 咪考到個C囉, 都好呀! 你得唔得丫?!?!?!

Anonymous said...

C都好叻架喇。

梁巔巔 said...

Mad Dog <--- 果然唔係浪得虛名.

冇嘢講.

Anonymous said...

話時話我家婆在生時成日都話我整野好好味...

Anonymous said...

真係好簡單...但平凡先見真章

mad dog said...

aulina: "C都好叻架喇" 多謝安慰...

LDD: 哼!

aulina: 嘩, 咁犀利, 佢食過你整既野, 你真有面子! 我? 唔洗旨意... :P

blue: 皆因阿媽煮也...

Anonymous said...

薑蔥是百搭的調味。加少少沙薑粉下鍋爆香﹐嘩﹐真係正到唔恨。

選用紅蔥(chives)更香。

Anonymous said...

食一次銅鑼灣何洪記喇,薑蔥撈麵有高水準

mad dog said...

bill: 多謝你大架光臨喎, 沙薑粉添呀, 咁講究... 實情我真係唔係好鍾意食麵...

katana: 何洪記, 兩星期前先幫襯過, 都係食"細容"... 我淨係食過阿媽同鏞記既薑蔥撈麵咋.

Anonymous said...

冇你個製成品睇0既? ^^

mad dog said...

紫熊: 因為係我媽既recipe, 都係問佢咋!