Pages

Saturday, March 10, 2007

左右左右左

看網友maki(Tower of Romance)在blog上一篇文章: "小統計:請問大家用哪隻手"談到十分有趣的左右手習慣:

1. 你用哪一隻手戴隱形眼鏡呢?
a) 右手(或慣用手)

b) 左手(或非慣用手)
c) 右眼右手,左眼左手
d) 右眼左手,左眼右手(交叉手)

2. 你用哪一隻手拿eyelash curler夾眼睫毛呢?(只限會幫自己化妝的人作答 :P)
a) 右手(或慣用手)

b) 左手(或非慣用手)
c) 右眼右手,左眼左手
d) 右眼左手,左眼右手(交叉手)
e) 不用睫毛夾,只用hot curler
f) 不用睫毛夾,只用mascara勁搽
g) 電左/植左眼睫毛

哈哈, 十分搞笑, 我是1C 2A.

自少都慣用右手, 但偶然有些事情卻慣用左手的, 如:
-聽電話(固網或手機), 一定用左耳左手, 右耳右手會周身唔聚財
-拍拖時喜歡讓他拖我的左手
-看電影時喜歡揀偏左位置. 雖然音響方面應該是中後方最佳, 但大學讀電影時, 教授說看電影及熒火幕時, 人都習慣多留意熒幕右上方的畫面. 所以我想, 坐在中間靠左位置會更清楚留意到熒幕右上方. (其實可能只是個人歪理! ;p)
-按計數機

另外揹袋時, 我一定要用右邊膊, 交差揹時則袋仍要放在右邊, 從左邊膊穿過去.

坐巴士最好都靠司機那邊比較安全, 所以在香港都是靠右坐比較好, 坐小巴單位便沒有選擇了, 一定是左邊, 的確比較危險.

另外, 我的右腳比左腳大些少, 左臉又比右邊臉肥些少, 所以拍照時如果記得, 都會側側地面向鏡頭. ;)

10 comments:

aulina said...

咁叻嘅你,左手點戴左呢?;P

小肥是左仔。

mad dog said...

con? 係呀. 我F5暑假無聊到練寫左手字, 驚萬一有一日右手廢左都仲有左手嘛... 小肥係左仔, 唔怪得佢咁聰明啦! :)

aulina said...

右手廢咗咪打字囉... ;P 再唔係仲有speech recognition,連聲都出唔到仲有眼睛閃動控制。

不過練多隻手都好嘅。我左手,好似係用嚟拎手袋架咋。

默書15分,都幾聰明架佢。

Anonymous said...

my work involves not just words/typing...
ha ha, FB, i just love him. wait and see, he is just not yet 開竅.

Anonymous said...

諗諗下原來自己都有一d左手右手法則,好多時係習慣成自然,人大左就變成堅持﹗

哎呀,小肥係左仔,咁呀細呢?

梁巔巔 said...

1. 如果我戴隱形眼鏡, 我諗我會用右手.

2. 如果喎係女人, 我估我係 A.

另, 我亦曾經試過練左手寫字, 除咗驚萬一有一日右手廢左都仲有左手, 仲有就係想練到可以好似 oD 武俠小說入面咁, 左右可以做唔同嘢.

Anonymous said...

呀細係conformant一個,放學返嚟做哂功課,上堂唔聲唔聲,連同學仔都話佢係怕醜仔嗰隻(實質佢好鬼奸仔同古惑架!),所以佢係右手人。

不過我呀爸同我細細佬都係天生左仔,係父輩唔俾佢地先轉咗右手...

mad dog said...

啤啤熊: 係呀, 有D都好奇怪, 自己都唔明.

LDD: 無得如果架, 你一日未戴就唔知自己會點戴 ... "武俠小說"喎... 哼. 咁你宜家隻左手醒唔醒先?

aulina: 呀, 咁小肥應該係遺傳你老豆囉. 我另一半都係俾人迫用右手, 但宜家大部份用右手, 除玩bowling, 揸scissors, knife, 總之要出力既都用番左手.

梁巔巔 said...

"武俠小說"喎... 哼. 咁你宜家隻左手醒唔醒先?"

唔好講笑, 比一般用右手嘅人靈活少少! 咁當然 la , 一定勁唔過用左手嘅人啦!

犀利哩!

妳又點呢?

mad dog said...

LDD: 我宜家先睇到呢個message... 我隻左手呀, 仲未可以搵食, 不過偶然都用吓佢, 如去bakery夾麵包咁囉...