Pages

Tuesday, March 06, 2007

Nate & Lisa

昨晚看明珠台的Six Feet Under Season 4(幸而得網友Aulina提醒, 差點錯過了!)的第一集Falling Into Place, Lisa的屍體被發現, Nate和弟弟Dave去認屍.

回程途中, Nate對Dave說, 一直都沒想過和Lisa可以白頭到老, 覺得一定會因不同問題而分開, 又或有事發生在自己身上, 怎也想不到會是Lisa出事而令二人分離.

已婚的男女, 又有多少真正想過可以和伴侶白頭到老呢? 宣誓那天? 結婚的頭一兩年? 抑或見步行步, 像Nate和Lisa之前一樣?

11 comments:

Anonymous said...

ha,I am crazy of this drama series.
之前係hbo睇完左,心情低落左一排..
season4到5 真係好sad

mad dog said...

oops, so should i see it during midnight? or tape it and wait to see it when i am in better mood?

Dennis said...

嘩,只看到第二季,劇情追不上了,要看 wikipedia 補救。

整套 Six Feet Under 都是挺陰暗的,不是麼?不過在 down 的時候,我狼吞了很多集,反而帶來現實多一點反省。

mad dog said...

dennis: 的確, 每集都有喪禮, 一定有人死, 難免有點灰, 但又不能否定好反映現實.

梁巔巔 said...

呢套嘢, 錄低, 陰天落雨開著泠氣睇一流~

Anonymous said...

錄低都好,.個時hbo係半夜播..
我一個人坐係度睇..睇到天昏地暗~
so depress

再加上之後有d 好shocking同hard feeling的劇情,之後的tension重大~

梁巔巔 said...

可以整多杯酒, 更佳~

aulina said...

我又冇事喎,平時睇傻野喊得出,呢套反而俾我睇得好化嘅感覺。

不過我真係好憎呀nate呢種男人!

mad dog said...

LDD: 洗唔洗落雨先睇呀? 不過一個人深夜睇都有D驚... 仲飲乜鬼丫你, 小心呀!

coffee: 同意, 有時如果深夜一個人睇, 可以幾sad.

aulina: 點解憎佢啫, 佢都好慘, 事業順景, 無拿拿返屋企幫手, 個腦又有事. 不過佢唔應該同Lisa結婚囉, 果個女人又short short地.

aulina said...

恃靚仔行兇,唔樂意commit,唔珍惜眼前人...

其實第一集開始都講佢同屋企好疏遠架喇,佢係外星人嚟架!

Lisa只係狂愛佢,不過後尾... 響口冇品,唔講。:X

Anonymous said...

呢D咪典型"壤男人"囉, 越壞越多女人為佢狂.