Pages

Saturday, March 17, 2007

心情 (part two): Til Death Do Us Part

剛去了教會弟兄的婚禮, 我幫手於詩班獻詩, 許久許久沒有作祭司的職份了, 是的, 就如他說笑形容近日的我, 我和神隔了幾個街口.

坐在詩班席上, 感覺和神及整個婚禮更貼近, 看得見及聽得到的也更多.

有數次, 正如我所料, 眼淚都不禁流下來.

第一次, 是讀經部份:
"兩個人總比一個人好, 因為二人勞碌同得美好的果效. 若是跌倒, 這人可以扶起他的同伴; 若是孤身跌倒, 沒有別人扶起他來, 這個人就有禍了." (傳道書 4:9-10)

第二次, 是師母訓勉時說到, 婚姻中, 夫婦每遇到困難及爭執時都給它一個死刑, 沒有second chance, 我們要給對方一個second chance.

第三次, 是當禮成後, 新郎及新娘步出禮堂然後返回台上致謝時, 平日笑口常開, 萬事鎮定的弟兄和姊妹, 都感動得輪流落淚, 甚至說不出話來. 即使沒有什麼特別觸動人的肺腑之言, 但由於眾弟兄姊妹都認識二人多時, 大家都不禁流下淚來.

********

現在聽著Marie Antoinette的OST, disc one & two也喜歡, 此刻聽著disc one, 今天, 喜歡這兩首:

What Ever Happened - by the Strokes (歌詞)
Ceremony - by New Order (歌詞)

9 comments:

梁巔巔 said...

妳好翻滕. :)

Mad Dog, 心情好複雜嗎?

今晚盡倩開心.

Anonymous said...

:) thank you.

Anonymous said...

mad dog,心情好與壞,我地班blog友都咁care你架.....雖然我無blog﹗我知你唔會唔預我架喎.................

飲得開心點,開懷呀﹗

p.s. 快d同班弟兄姊妹share下,就無事﹗你又有"阿b"老公鍚鍚,唔好咁感動,喊花個妝就大煲﹗

梁巔巔 said...

啤啤熊 ---> 好似自己攪 o緊婚宴咁....

-_____________-

Anonymous said...

1. 一把口是吵不出架來的!!!
2. 通常都會比自己 many second chance!
3. 落淚是會傳染的!

Anonymous said...

啤啤熊: thanks. "喊花個妝就大煲"你估嫁果個係我咩? 會有幾花丫.

LDD: 咪就係.

inner space: "一把口是吵不出架來的" right. "many second chance", 人都係咁架啦.

Anonymous said...

你個梁巔巔,串少陣唔得既﹗人地家下關心緊mad dog,叫佢enjoy個party姐﹗咩叫做"好似自己攪 o緊婚宴咁...."--->點呀﹗串我咁話﹗(雖然我都恨嫁......)

睇黎呀mad dog姐心情好返好多,比你串件呢單就說算吧啦﹗--->我幾大方﹗呵呵呵

Anonymous said...

我未去過教堂的婚禮..未能明白當中的感動
我只去過朋友的飲宴,酒店也好,酒樓也罷..
新人由入場,看成長幻燈片,到情深發言..
每一次我都忍笑忍得好辛苦..
sorry..我真係好衰格0架!

Anonymous said...

bear: :)

abby: 或許因為有宗教信仰, 且在神面前的誓盟, 都令人更感動吧. 只參加婚宴當然較難感覺到兩個新人的內心. 或許你的好朋友結婚當天, 你也為她/他高興得流淚呢.