Pages

Friday, March 16, 2007

心跳

謝霆峰引述柏芝對他說的說話(昨晚看"向世界出發"), 就是互相認識了已八年, 她見到他時還會有那種心跳的感覺. 不知道他們說的是真是假, 或只是戲子的甜言蜜語, 一對情侶一起走了多年的路, 面對對方仍可以有那種心跳, 可不簡單.

我們上一次的心跳是多少年前?

吵架? 當我擔心你的時候?

有多少對伴侶一起十多年, 甚至數十載還可以有這種熱戀中人專有的心跳?

13 comments:

千斤田 said...

講都唔信啦,正常心跳咋話!

梁巔巔 said...

"有多少對伴侶一起十多年, 甚至數十載還可以有這種熱戀中人專有的心跳?"

唉.... 冇可能.

另, 以前試過有一次, 撞見一位舊情人, 竟然還有那一刻的心跳!

驚!

mad dog said...

rossi: 老夫老妻仲咁恩愛已經唔易啦呵.

LDD: "撞見一位舊情人, 竟然還有那一刻的心跳!" 係驚俾佢見到自己個落寞樣定真係果種人跳?

Anonymous said...

唔係講笑喎,我之前拍拖真係試過好多心跳位架﹗--->可惜最後跳到心臟病...死左﹗
唉......................................................

mad dog said...

bear: 頭兩年就成日跳啫, 拍左好多年仲點有心跳?

愛美 said...

我相信張柏芝的說話,
她是一個大情大性, 愛情行先的人.

梁巔巔 said...

"係驚俾佢見到自己個落寞樣定真係果種人跳?"

後者

mad dog said...

愛美: 我都相信柏芝.

LDD: 咁有無結果?

Anonymous said...

曾看過一個報導,科學家話,這種生理上的異常心跳情況在戀愛中頂多 last 兩年咋喎…

Anonymous said...

我覺得謝的說話很假,是演技太差了?

梁巔巔 said...



:(

Anonymous said...

唔....我知道佢地係好愛好愛對方的..

mad dog said...

micah: 兩年, 又幾啱喎. 況且霆峰同柏芝熱戀至今都係幾年啫, 年輕男女, passion可能可以last耐些少...

uncle ray: ha... 都未必既.

LDD: :(

abby: 呀, 你好熟娛圈架喎...