Pages

Saturday, March 31, 2007

旺角迥轉壽司

今天做了一件個人創舉, 就是膽敢在旺角吃壽司. 因為我的腸胃十分敏感, 即使去五星級酒店吃buffet也可以腸胃炎甚至食物中毒, 所以竟敢在旺角區吃壽司, 其實也戰戰兢兢.

自從我的物理治療師搬了去旺角區之後, 我便間中勇闖旺角區, 以往一年也未必踏足一次. 今天晚上才有HKIFF的電影看, 下午物理治療後, 想找點吃的, 又怕多人, 於是隨便在附近找間不太多人的迥轉壽司店吃個late lunch, 也拍了下面這些照片:

火炙三文魚腩壽司(右)$12, 及火炙油甘魚壽司(左)$25: 非常好味!


鰻魚手卷$16: 不錯, 比許多壽司店的鰻魚手卷好吃


鵝肝扒壽司$35: OK, 但沒想像中味美


還有一件加州手卷$16, 很一般, 賣相不及格, 不過沒有拍照.

好了, 過一兩天如果我都完好無恙, 証明這間壽司店可以再吃.

北海道活壽司 Hokkaido Katsu Sushi
地址: 旺角彌敦道601號創興廣場7號地舖(信和中心對面左右)

15 comments:

Anonymous said...

知否晚上會否多人?

還是觀察妳數天先好了;->

Anonymous said...

唔知啊, 我去時係4-5:00pm. 係呀, 過兩日個肚都無事就可以再去... 不過我都無乜食生野...

愛美 said...

哎呀!真巧, 我今天都是吃迴轉壽司,
在又一城板前, 味道也不錯!

mad dog said...

愛美: 板前個名好熟, CWB都有呀呵?

Anonymous said...

"迥轉壽司" 在香港﹐唔敢食﹐ 在日本更加唔會喇﹐一定坐係壽司吧﹐同個壽司師傅~~~~~
交流交流!

Anonymous said...

看起來好好吃。
食物最誘人,為了吃,我也是可以不顧一切的,呵呵呵.....

梁巔巔 said...

Mad Dog <--- 勇呀!!!!!

為咗食, 乜都夠擔搏! 夠瘋癲!

今日冇事 ma? 保垂 ar! :)

Anonymous said...

請問你的物理治療師不是以前在紅磡吧?姓盧的嗎?因為他離職後一直找不到他.....

Anonymous said...

inner space: 日本食迥轉壽司好平, 我地上次去都食過, 兩個日勁飽都係$110左右.

文鋒起吾: 呢兩日都有D驚, 希望無事啦!

LDD: 今日有D感冒啫, 未有肚痛... :P

katana: 唔係呀. 佢都唔係姓盧, 無咁"橋"卦... :)

aulina said...

你真勇呀!俾我腸胃好似你一樣真係試都唔敢試... ;)

mad dog said...

aulina: 死啦, 咪嚇我... 屋企個個都話我夠薑! =__="

Anonymous said...

你真係無事?????
叫我唔好亂食,你居然咁沙膽?????
勇呀...

Anonymous said...

啤啤熊: 唔係街邊野喎... 都驚架, 睇埋呢兩日啦!

Anonymous said...

still ok wor nothing bad .......so the cautionary period should be OVER by now !

Leap the big step !!!

Anonymous said...

inner space: in my case, i usually have to be alert for 3-4 days after the "incident"... :)