Pages

Wednesday, December 20, 2006

林海峰 Standup 30mething Wrong


昨晚去了這個林海峰... 是但"up""mou"低噴飯(Jan Lamb Standup 2006 "30'mething Wrong"). 當然又是免費進場. 沒有特別期望往往會帶來更愉快的感覺.

沒想到這麼多人來捧場, $350的位置只在中間, 有多少人真的掏腰包來購票呢?

去年又是有人請看過林生的talk show, 今年又唔洗錢看過軟硬, 不清楚的人以為我們是大擁躉. Anyways, 辛苦工作一天來笑一晚也頗happy的.

舞台有點遠, 不是有兩個大熒光幕也看不清楚. 搞笑位都不少, 當然亦有好些無聊透頂的地方, 但現場笑聲不絕. 我們左邊坐了兩個四十有多的女士, out out地, 好些地方要互相解話, 後面一男士不知道是否單拖, 笑個不停, 想必是抑壓了多年沒有機會笑.

仍然佩服林生三十有九依然夠update又了解新一代年輕人的白痴無聊事. 臨完場時那首串燒歌笑得我們拿紙巾出來拭眼淚. 不錯的一個晚上啊!

5 comments:

Anonymous said...

下次你冇興趣睇又有飛記住單聲喎!

我等DVD :)

愛美 said...

i watched the show,
超低能 勁搞笑 ^^

Anonymous said...

看老外的看得多了,不知不覺覺得林有點到喉唔到肺。不介意核突的可youtube search一下Carlos Mencia, Peter Rusells, Dave Chapelle 等...包你繞樑三日茶飯不思(Aulina一定o岩!!!!)

Anonymous said...

aulina: 我個friend上個月一早已經問叫我幫佢買飛, 但後尾嫌只得貴飛, 太貴唔睇. 我都唔敢話佢知有免費唔預佢... :P

愛美: yeah, 超低能, 勁搞笑.

cheryl: thanks for the info.

Anonymous said...

我想買飛架,蝦子餅都係咁講啦,一家大細,成千幾二千睇場show?不如等DVD!!!

話口未完又出喇,你summer睇果d...

嘩cheryl好彩公司youtube唔到,唔係實死!返屋企得閒先睇你介紹 :) 呢幾日會好唔得閒……