Pages

Friday, December 01, 2006

義載

今早上班時一如平常上了一輪的士. 司機是個應該有六十歲的阿伯. 本沒什麼, 只是他的煞車技術有點問題, 令我的東西飛掉在椅底, 有點氣憤.

今早交通暢順, 想必是他駕得慢, 弄致比平日多跳一次, 即貴了$1.4. 可是, 付錢時, 他說: "今日義載喎!"

我心想, 即怎樣? 不用付款?

他說: "即是我唔會找零錢俾你, 都係捐俾東華三院既." 然後拿起捐款箱給我看.

我: "哦... 架架的士都義載?"

他續說: "年年都有架, 不過唔係個個參與, 有D唔肯架."

連忙把錢塞進箱內, 然後報以一個敬佩的眼神.

今時今日, 還有人肯做這樣的事情, 實在難得. 多謝你, 的士司機! 竟然幫我無端端做善事.

4 comments:

Anonymous said...

如果唔係司機話義載,你可能會鬧人呢﹗
--->令我的東西飛掉在椅底, 有點氣憤--->哈哈,學埋阿巔d野﹗呵呵呵...
happy friday :)

Kineyi said...

無乜留意有義載。早前乘的士時與司机吹水,大嘆?濟好轉無肋他們的生意,所以阿伯義載很難得

梁巔巔 said...

有義意的一天.

有時, 看見這等事情, 都會開朗心情頓生. 因為, 這世界還存在美的東西.

Anonymous said...

啤啤熊: 我其實已黑面黑左成程車架啦...

kineyi: 懷疑全香港可能只得一兩個咁有善心既司機.

LDD: 義載=白做一整日喎, 真係好難可以. 你試想像返工一day, 人工拿左去捐... (唔好當教會奉獻先)