Pages

Tuesday, December 19, 2006

細路野


聖誕佳節要買禮物給小朋友, 有時也頗傷神. 太貴的又不化算, 因為他們平日收到的禮物多的是, 玩具多得排山倒海, 根本已不懂珍惜. 所以聖誕節送禮物給孩子們都揀一些便宜又可愛的.

那天在中環Prince's Building逛了一會, 在一書店(不是Dymocks, 忘記了是否Bookazine)發現了兒童版Sudoku Puzzles, 是貼紙卡通版的, 每一格的公仔樣(不是數字)都是用貼紙貼上來玩, 蠻可愛! 有三個級別, 適合不同年齡小朋友. $59一本. 我的小甥女曾好奇看我多月前終日都在玩的Sudoku, 看來她也很有興趣, 只是9X9及12X12對她來說實在太難了. 貼紙版應該更吸引她.

另一間專賣派對用品及玩意的店舖, 在櫥窗看到這個超可愛的Gingerbread Man氫氣球, 他還穿上聖誕老人衫呢! 沒有問價錢啊, 但即使是大人如我, 如果收到這個禮物也會笑逐顏開!

7 comments:

Anonymous said...

收禮物, o個種悅好化學作用! 正!

不在於貴重, 全在於情意.

Aunt~~~~~ 我又要!!!!!!!

梁巔巔 said...

我諗起有一樣?係我成日想同妳同柯蓮娜講, 但又唔記得. 而家記得?!

就係, 唔知點解感到妳兩個給我的感覺好似. 有時去妳呢個度以為去?柯蓮娜度, 去柯蓮娜度呢, 又以為去?妳度 wo~

世上的緣真神奇.

Anonymous said...

喧神奇, 仲有喎, 我地兩個個template一樣架嘛, 更加confuse你呢! :) 佢都話我同佢係兩生花咯, 同一個人黎架其實!

梁巔巔 said...

:O

真 ga?!






















超~ 我讀得書少, 但呃唔到我!!!!!

Anonymous said...

真架。其實係同一個人黎架!

小肥寫給聖誕老人的信中,他想要的是:

1. 遊戲機
2. 手提電話

...

果然係物慾無窮!

Anonymous said...

手提電話!!!! wow, 果然係小肥!

梁巔巔 said...

醒目呀小肥! 掂!