Pages

Thursday, December 14, 2006

男士勿進

(都叫左你咪入黎咯, 無你既事, 出番去丫唔該!)


做了女人多年, 有些用品雖然都有"慣性"購買及使用習慣, 但有時因為日新月異, 不同品牌常常有新貨品, 又有新"名字"及系列, 每個月(有時間也可能一次過買夠兩個月的貨)去超市, 走到這行"女人欄", 有時都會駐足好一會, 發掘一下新東西!

以下都是某兩三個大路品牌的系列及名字, 水蛇春咁長:

超薄護翼, 乾爽貼身, 瞬潔系列, 印花超薄護翼, 瞬爽柔護纖巧日用護翼, 瞬爽柔護絲薄特長日用護翼, 瞬潔貼身日用護翼, 纖巧立圍超長夜用護翼, 超絲薄夜用護翼, 無香, 自然清香, 絲薄日用feel free, 零感特薄, 柔棉超薄透氣護墊淡香型, 棉柔夜用特長護翼, 超自然夜用特強吸力防漏厚翼...

英文有: Stayfree Dry Max, Ultra Thins, Maxis, Always Fresh Scented Pads, Regular Flow, Ultra Regular, Ultra Slim Regular, Ultra Thin Napkins With Wings, Pantiliners, Full Size Regular Maxi With Wings Additional panty protection in a full size pad for medium flow days...

不知道多少人也像我一樣, 有時會需要一點時間去揀摘, 因為真的太多款了, 而且每個週期又的確需要幾種不同的款式/厚度的衛生巾來令自己更嬌更爽! 例如第一二天當然是那些較厚且"多流量"的, 之後數天便可以用"少量"的, 尾尾果D便用pantiliners了. 除了pantiliners外, 我已不再用那些沒有護翼的, 這個天使的發明, 相信是近代歷史最重要發明之一!

11 comments:

Anonymous said...

我冇買好耐喇!不知用得幾開心呀。
有冇膽試姐?

Anonymous said...

use tampons! highly recommend it! =)

Anonymous said...

身體不同時間對於這些貼身用品的反應都不同,我以前用Whisper,而家用就勁敏感!轉左Laurier F,又幾好bor~

mad dog said...

嘩果然多女人睇!

aulina: moon cup下麻? 我雖則係"型人", 但呢D高科技真係唔係太"有興趣"... 我較"保守". 我以為你"up"下咋, 真係只用佢?! 好野, 果然係gadget queen, 我身邊真係唔識好似你咁既女皇. :)

cheryl: tried and don't particularly like it. afraid of leaving it inside and forget abt it!

carrie: 我就係通常用呢兩個品牌.

Anonymous said...

唔係講下架,真係用架!cheryl如果用開tampon真係可以諗可轉mooncup,超正!

同埋,其實真係唔係gadget,更不高科技。原來係二次世界大戰後產品,不過物料唔同囉!

Anonymous said...

做女人, 最慘莫過每月一次.

有人兩三日攪掂, 我就要一星期. 唔係誇張, 孕婦version都未必能夠應付自如.

記得護x寶n年前的絲薄吸力驚人, 但也昂貴.

Kineyi said...

那對翼好重要。n世前,我曾?用過?有黏貼的,要用月?帶.......

冬冬 said...

Tampon is definitely the greatest invention ever. Once I tried it I can never go back to pads! :P

You won't forget to take it out la... there's a string ma~ hehe~

冬冬 said...

>有人兩三日攪掂, 我就要一星期. 唔係誇張, 孕婦version都未必能夠應付自如.

我就係三日攪掂o個個喇~ ^^ 以前都係足足五日﹐但近兩年變左三日﹐老囉~~

Anonymous said...

oh... sorry dora i'm gonna turn your comment space a message board..

AULINA: i just checked about mooncup seriously intrigued! i had been using nuvaring so i guess it feels more or less the same... hmm. but it doesn't seem very widely available still. however, if there's a cup then i dun have to get frustrated when i forgot my packet of tampons!! =D thanks for recommending!

Anonymous said...

冬冬: 我知有條string, 但曾聽過人地一D恐怖經驗(個tempon留左響裡面化開左之類, 然後要做手術remove)... 所以都好少用 (n年前用過, 已經係中學要參加游水比賽但M到時先用).

cheryl: aulina recommended既mooncup好似好ok, 佢仲諗過做香港代理!