Pages

Wednesday, December 20, 2006

鍾菜

時代廣場食通天十樓的"鍾菜"(Chung's Kitchen)光顧過多次, 都覺得不錯. 不過各人口味不同, 二姊聽我們說好吃, 也和朋友去光顧過一次, 卻說以後也不會再去. 所以或許你也試過卻也不喜歡.

這天再去, 菜牌又轉了新的, 價錢好像也調高了, 經濟真的很好麼? 我不覺得, 但市民消費能力好像真的很掂.

那晚叫了這些:

西蘭花炒斑片, $168, 好有鑊氣, 夠熱, 不錯

安格斯牛肩脊, $138, 多人吃較好, 二人吃有點膩; 其實有點像牛腩

南乳齋煲, 忘記價錢, OK

有人無拿拿要吃壽包, $16兩隻, 小巧, OK啦

(其實我一點也不愛吃叉燒包/蓮蓉包/壽包)

二人結帳$422, 全場爆滿, 真的普天同慶的樣子. 不少自由行同胞也曉來光顧. 噢, 差點忘記一提, "鍾菜"是稻香集團旗下的食店(廣東菜), 第一次來時沒想到稻香質素也可以不錯. 還有這裡環境不錯, 是與朋友聚舊的好地方.

電話: 2506 9128

10 comments:

Anonymous said...

???... 呢d咪你d維他命m去??地方囉!我隻孤寒鬼就死人都唔捨得食咁貴喇!;P

(話口未完我lunch time又...)

Anonymous said...

維他命m?

Anonymous said...

m for m---y. :)

我呢排成日去利舞臺間「住家菜」食飯,好好味!又幾平!不過唔係好好坐(好趕,唔可以慢慢食)。

雖然食物ge「好味ness」同$$唔一定成正比,不過如果想好坐D,無咁趕無咁嘈,有時真係要去貴少少ge地方,香港地多人,無計...

Anonymous said...

BTW, 呢幾年食多左唔同口味ge0野,發覺自己最喜歡食中式小菜(最好當然係阿媽煮ge屋企飯),肉餅、西蘭花斑片、生炒骨、西芹腰果肉丁???yum yum~~ :P~~~

mad dog said...

我都仲未get到aulina既意思, 死, 好"背"...

carrie: 我個人比較鍾意西餐, 不過有時就下人無法啦. 當然都鍾意阿媽煮既野. 如果可以, 我一個月(甚至一年)唔食中餐都可以(大學時慣左卦). i like the term "好味ness"! :)

Anonymous said...

你冇聽過咩?Vitamin M, M for money... ;P

我用哂響gadget同dvd上,你用黎食飯囉... heeeee...

愛美 said...

鍾菜我也去過數次, 食物的味道都不錯, 亦頗有心思. 招呼亦算不錯, 價錢都是約二百元一位啦. 唯一缺點, 就是裝修的問題, 那開放式廚房 + 木地板十分應聲, 坐在中間位置十分吵耳, 有另一次坐埋邊就沒有問題.

說到稻香, 他們其他的餐廳也不錯的, 推介客家好棧, 食物不錯, 價錢亦相宜, 每位約$100 落樓, 去過銅鑼灣及尖沙咀的招呼都很好. 說到缺點, 銅鑼灣亦如鍾菜的問題, 整間餐廳太應聲. 尖沙咀美麗華則沒有此問題.

Anonymous said...

aulina: 我地D vitamin M仲要黎供樓, 買衫買鞋... 仲有女人既化妝品... 樣樣都係錢呀.

愛美: 我試過客家好棧一次, 但覺得麻麻. 有時去D酒樓餐廳好睇彩數.

Anonymous said...

鍾菜 also has the special "Yum Cha" session from Mon to Sat. My boyfriend goes there with his family every Saturday morning. I've been there a couple times and found their dim sum is very good too. The most important thing is, the price is very reasonable...$120 for 4 pxs and you can have 人參龍井!! However need to go line up at 8:45am and wait for the restaurant to open at 10am!!

Anonymous said...

1hr and 15 mins for a table?! no way!