Pages

Wednesday, December 13, 2006

我們的八十年代

那天母家的門鐘要換電, 母親說要買些大電芯. 說起大電芯, 我便和二姊提到中學時去學校的秋季旅行(這個也多得早前網友Aulina在她的中文blog一文"秋季大旅行"令我想起), 那時都要扮型, 拿著大HiFi去"fung"機, 還必定要帶備大電芯, 想起來便覺得搞笑.

二姊中學時是我們三姊妹的潮流指標, 什麼新興玩意, 新服飾, 新裝扮, 她都是走在我們的尖端. 想知道80年代流行什麼, 找來她中學的照片便一目了然了. 我和大姊也緊貼著她, 中學都穿過不少型仔衫, 最厲害是在沒有太多零用錢的情況下也可以緊貼潮流!

我當天笑二姊說當年穿著tights加短裙仔, 加個punk頭(她連近藤真彥Matchy頭及Madonna頭也試過!), 還要忙著帶超重HiFi去fung機, 她說: "哈, 係咁架啦, 呢D都無試過就慘囉! 仲有呀, 宜家咪又興番tights加短裙仔, 我地果陣都唔知幾掂!" (記得她和大姊更試過兩對不同顏色的布鞋掉換穿, 即一對黑, 一對橙, 然後每人穿一隻黑一隻橙, 超掂!)

她倒沒說錯, 這兩年真是通街都見年輕女子身穿tights加短裙或連身裙, Kirsten Dunst和Lindsay Lohan也常常穿. 連Anna Sui明年春季的系列仍有tights加bell bell裙.

想起來, 我十來歲時真的有不少不同顏色的tights呢!

Anna Sui 2007 Spring

9 comments:

Anonymous said...

我有時想,會不會是每過一個cycle,設計師便喜歡到媽媽的衣櫃裡尋寶,所以90年代流行6-70年代,到了現在便再興80年代??

Anonymous said...

今年夏天已經看到很多女孩這樣穿了呢!

Samuel said...

原來mad dog係型女~ 噤耐之前就噤有潮流觸覺, 宜家一定係勁型o個隻啦, 哈~

愛美 said...

haha, tights, 我都著過, 當年我老細仲捉我入房, 叫我唔好著 "原子褲" 返工,

當年, 令人更難忘的是那雙紫菜眉和巨型 shoulder pad!

Anonymous said...

aulina: 不過80年代又真係好多好出位既野令人懷舊既.

muggle: same here.

samuel: 唔係你估! :) 宜家唔敢話自己勁型, 小小型咁啦, 加D女人味囉...

愛美: "原子褲"! 哈係我阿媽個年代既先會咁叫! 好好笑! "紫菜眉和巨型 shoulder pad!" ha... 仲有工藤靜香條眉! 我記得我家姐仲鍾意帶紅色frame眼鏡, 好拿命!

Kineyi said...

咦,你又鐘意Anna Sui,同路中人。
古老當時?......令人懷念的80年代....那個一公升眼淚的阿媽,也是80年代的偶像.....

Anonymous said...

kineyi: 我唔係特別鍾意Anna Sui, 不過響Vogue個網度找左一輪見Anna Sui有tights相所以咪用囉. 80年代日本女星, 果時其實唔係特別鍾意, 但人有我有, 我就比較鍾意齊藤由貴. 一公升眼淚阿媽老左好多, 係咪刻意化老妝? 40出頭攪成咁...

Anonymous said...

抬架大HiFi去旅行以前真的覺得很形ga。

Anonymous said...

uncle ray: 我地係咪同一個年代?