Pages

Thursday, December 21, 2006

公司交換禮物

今年公司聖誕小派對的交換禮物遊戲仍然是$150budget, 先抽名後買禮物. 買禮物給我的男同事懵懵地抽名時把寫了我名字的小紙展示給我, 所以一早便知道誰買給我.

收到的禮物是兩件Kiehl's, 不錯啊(下面那支baby lip balm我也正在用, 是二姊送的), 有眼光:

我買給女同事的禮物是Shu Uemura有色Lip Gloss.

星期六會與七友們交換禮物, $200budget, 還未買呢!

4 comments:

Anonymous said...

$150買到咁多野架?

Anonymous said...

我都懷疑緊$150可以買到兩件Kiehl's...
$150一支lip gloss OK啦.

有個同事買左件我覺得一定係over budget既gift俾個下屬... hmm... it might mean something...

Anonymous said...

我今日抽中左盒細茶葉,not bad,因為我用得著!

大家今年買聖誕禮物用左幾多$呢???我好似用左....oops!!! =X

mad dog said...

其實都未正式買, 今晚放工有時間會買DD啦, 聽日同後日再博殺!