Pages

Saturday, May 31, 2008

女人話

女人沒有說no時, 即yes

女人說no時, 即ok

女人說never時, 才是no

credit: 友人

13 comments:

Anonymous said...

阿大,第一句真是這樣子?

我想女人沒有說no時,即是還在考慮中似d。

imak said...

oh... i am kind of manlish! to me, NO means NO! NEVER means never bring up this topic again!

mad dog said...

uncle ray: 我個friend係咁話喎. 唔係咩?

imak: haha... i really have no idea.

Tessa said...

um......我唔係咁......
不過我信有d女人係咁......
所以我其實好唔了解女人,即使大家都係女人...... =.=""

mad dog said...

tessa: 女人比男人難明.

laichungleung said...

You don't say!

I think that explains, in part, why date rape happens. Guys don't try to interpret no as yes. You can get yourself into a whole lot of trouble.

愛美 said...

今日看林海峰, 其中一幕甚有共鳴.
"D男人成日話無所謂, 其實最有所謂."
諗親去邊度食飯都話你話啦,
然後提議每個地方都話唔好,

Anonymous said...

女人說no時, 即ok:
除了在床上,還有example嗎,嘩哈!

愛美:

諗親去邊度食飯都話你話啦,
然後提議每個地方都話唔好

那不是女人的專利嗎?
難道我真的out了?!~~

--
Best Regards,

ClubEddy
公益特推: 給災區小朋友寫一封信 (clubeddy.com)

Anonymous said...

女人沒有說no時, 即係叫你試試。
女人說no時, 即係話你唔點,唔該試多次。
女人說never, 即係話你好唔點,唔該收皮啦。

cheryl said...

喂邊個害人精?

我唔想被人強行進入,一定係SAY NO囉。我想,一定會YES。

D男人唔該唔好諗多咗。take the face meaning baby!!

mad dog said...

LCL: yeah... after i posted that, the "date rape" issue does pop up. this is what women are always warned of.

愛美: 男人一樣係煩.

eeeason: 即係唔夠誠意咁呀?

cheryl: :)

Anonymous said...

哎呀~
先前說「除了在床上,還有example嗎」,
回想起來實在是過份了點,不太專重女人。ClubEddy絕不強行進入的 :-p

那是說說笑而已~ 對不起(溜..)

Anonymous said...

其實大家都諗得太遠啦. 寫嘅人同我都無諗到咁"到肉". 只不過覺得女人好多時口是心非, 你約佢食餐飯佢話no咁啫. 大家唔好去到date rape/sex scene咁誇.