Pages

Tuesday, May 06, 2008

瑣碎

生活就是瑣碎. 容我無聊記載記載.

天氣好, 人心情就好. 昨天天氣很好(早上), 心情很不錯, 上班時打了電話去預約晚上做個body massage. 週一晚上的按摩, 很爽!

今天陰雲有雨. 幸而不太新但還可以的上班鞋子尚有好幾對, 隨意拾起一對白色的, 下雨也不打緊. 夏天最需要有這些鞋子撐撐場.

工作上有時就是犯賤. 越自由時卻又好像身負重任, 同事病倒了, 要兼顧他的工作, 忽然又好像要一眼關七似的. 我, 真的不是混飯吃的.

有人有時無聊說, 我會很長命, 可能好像宋美齡那樣, 身邊人一個一個離去, 自己卻一直健健康康, 然後問神, 為什麼自己那麼長命. 希望不會吧. 不過我運動又算足夠, 又愛做按摩, 又經常做身體檢查, 可能真的會長命百歲. 希望不要孤獨老死... 不過其實大部份人又都是孤獨的老死.

10 comments:

aulina said...

有我倍你囉應該...

Anonymous said...

3: 你有仔喎, 又有新抱到時. :) ha!

Tessa said...

我算命時都話我長命....

Anonymous said...

你大把blog 友陪你啦,阿大。

近日我就心情麻麻了。

imak said...

好彩, 算命師傅話我短命ga!!!

Anonymous said...

tessa: :)

uncle ray: 如果老咗得網友陪就真係慘到痺囉... :P 點解心情麻麻呀??? 講嚟聽吓.

imak: 吓? 不過算命佬講嘢咪信. :)

Anonymous said...

3: 你有仔喎, 又有新抱到時. :) ha!> md,有仔有新抱又怎樣?別犯傻了。你都真係唔好預啲仔同新抱呀,哈哈

Anonymous said...

閒趣: 哈. :) 如果無仔女, 得啲甥女, 佢地未必理我架啦, 老嘅都走哂時.

Anonymous said...

唔會孤獨老死架, 我會探你既~還有神與守護天使伴你左右ma~

Anonymous said...

karelian: ha! 咁當然仲有好多朋友, 我指最親嘅身邊人如果都比自己早走.