Pages

Wednesday, May 14, 2008

其實有誰不知道自己的壞習慣. 有好些劣根性的習慣一直都想改. 或許寫出來可以幫幫自己.

1. 早睡早起 / 準時一點 - 真的不想時常趕頭趕命

2. 整齊一點 - 雖然一向亂中有序, 但有時都幾頂自己唔住!

3. 不太懶

4. 吃得健康一點, 尤其是最好每天都吃生果 - 雖然人人都要一死, 不過如果完全因為少吃生果而有腸癌, 又好似好慘...

仲有好多... 自己知自己事... :)

8 comments:

Anonymous said...

三歲定八十,算吧啦﹗

不過既然有得改, 例如食生果咁,對自己有益,咪比個機會自己囉~~

c.r said...

嘩~
全部都係我d願望添。
:P
噚日z小姐仲話無論係邊度,我嘅work station永遠係成間屋最"homey"嗰個。
因爲,我就係有本事搞到七國咁亂。:S

Anonymous said...

cr: :) hahah! homey - i LOVE this term! hahahah! 公司快裝修, 我又要執嘢啦... 沮喪.

Anonymous said...

你這樣勤力練舞,也不算是懶吧。

c.r said...

我發覺如果唔夠亂,我會覺得好冇安全感咁……(sigh……)

我都同意uncle ray,你咁中意跳舞同埋好勤力,唔可以算懶架~

aulina said...

冇記錯的話,有部份diet(好似係eskimos),係唔食水果都好長命的……

Carrie said...

我都有大把野改呀....

mad dog said...

uncle ray: 我鍾意嘅嘢就唔懶. 不過都有同學話我跳舞時魂遊架. :)

cr: 我又亂又懶呀. 衫又唔熨又唔執...

aulina: 弊在我唔係eskimo呢...

carrie: :)