Pages

Friday, August 31, 2007

長憂九十九

有時看到母親望著我的眼神, 便會去猜測她正在想什麼.

在母親眼中, 我就像一個長不大的孩子. 多年如是, 近年, 卻更甚.

其實是有點歉疚的, 媽, 對不起, 這麼大個人還要妳粗心. 其實兩個姊姊也是(為我擔憂), 令她們擔心, 以前都沒想到會是如此.

母親像我這個年紀時已有三個女兒, 而我那時也兩歲了. 三個女兒的母親. 而現在的我? 我像什麼? 唉...

都說"養兒一百歲, 長憂九十九", 對, 要母親為我憂心, 雖然世上所有母親都是這樣為子女憂心, 不過我又的確不太生性, 令她更憂心.

媽, 我不知道可以怎樣令妳不太替我擔心, 女兒雖然不是時常快樂, 不過這不就是人生麼? 我有妳遺傳給我的樂觀(雖然不及妳十分一)和堅強, 我有幽默感, 我有瘋瘋癲癲的性格, 還有神呢. 基本上, 妳真的不要為我憂心. 不過都要感謝妳時常為我禱告. 衪自有衪的旨意及時間, 我們等著看吧.

14 comments:

Anonymous said...

有點鼻酸。
不讓父母擔心是子女的責任。不過,無論做得多好,他們總會找到讓他們擔心的事情。
沒大事就會有小事:夜睡,食無定時,亂穿衣...天性。
我最常與父母說的一句話是:真係唔使擔心woh...(笑笑口地)

梁巔巔 said...

尋晚我媽咪先又哦我呢樣哦我嗰樣, 要咁樣又唔好點樣, 飲少啲抽少啲儲多的做多啲 (運動)....

以前, 會發脾氣嫌佢煩. 而家, .... 會感到, 唉, 她又有多久能再 "煩" 自己呢?

....

Anonymous said...

A~~~我有兩件呀媽咪要擔心多兩件!你咪灰佢就唔會擔心咁多架喇。

mad dog said...

cosmicrays: 我小事大事都令人擔心...

Din: 我係你阿媽呀, 娥多你兩句添呀! :P

3: 我已經成日笑口"sai sai"架啦! :)

Anonymous said...

"我有瘋瘋癲癲的性格" can't feel this at all woh. You are not like ldd.

Show more of your craziness please...

梁巔巔 said...

Uncle Ray: 佢呢 oD瘋癲先恐怖呀!

Wa! 你仲要佢 show more 吖?!

Anonymous said...

uncle ray: 我幾癲架, 我阿媽有時都覺得我飄忽不定...

din: 頂... ha... 很癲到自己都唔多明... :) 同你不相伯仲. A, 唔記得講, 我形容過你面型俾阿蝶衣兄聽 (你咪話你呢幾年兩邊多咗啲肉嘅? 佢話聽講呢啲係好嘢嚟喎!)

梁巔巔 said...

" A, 唔記得講, 我形容過你面型俾阿蝶衣兄聽"

唓, 駛鬼形容咩!? 妳畀佢睇過喺妳相機入面幅相咖嘛~

"佢話聽講呢啲係好嘢嚟喎!"

福相. Heeee~

Anonymous said...

Din: 我有俾過你張相佢睇. 不過你嗰兩忽肉係好嘢嚟架. :)

梁巔巔 said...

"我有俾過你張相佢睇."

我記得~ 咁咪係咯~ 仲駛乜形容?!

佢仲話我靚仔吖嘛!

"不過你嗰兩忽肉"

唔好再強調!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Din: 佢話你咩... 費事傷你心啦, 唔響呢度講啦... :P

sa said...

我都對阿媽唔住,早幾日攰到連佢電話都唔願聽,每次同佢傾電話都壓力好大,怕佢覺得我唔關心佢,怕無野講令佢唔開心,唉....,我都唔識點做人地個女......

Anonymous said...

sa: i understand u.

sa said...

thx~ ^^