Pages

Tuesday, August 21, 2007

和網友談起, 發覺不論認識或不認識我的人, 或許都喜歡上來追看我的文章. 是習慣? 是慣性? 抑或我的文字可讀? 又或我古靈精怪?

其實現實生活中認識我又知道這裡的人不多, 都是我告訴他們的, 數數手指, 廿個以下. 都是至親, 好友等等. 亦有上過來然後在現實中偶遇再認識. 本身認識我又自己找上來的不知道. 認識我的上來追看我明白, 但不認識我的也上來追看, 很想知多大家一點.

看google analytics, 六成多是returning visitors, 即不是第一次上來的, 三成多是新來賓. 讀者總數中, 有25%左右都是從google找上來的, yahoo只佔5%.

就當這是一篇讀者問卷或調查吧, 我很有興趣知道為什麼大家(returning visitors)喜歡上來追看? 不論你是認識我的抑或不認識我的.

不把這個放在poll上, 因為我想看大家的comments. 多謝.

71 comments:

梁巔巔 said...

好簡單 ja ma~ 妳夠乞人憎囉~

Anonymous said...

Din: 頂... 超賤!

Anonymous said...

你睇post完冇人敢答你呀。

Anonymous said...

3: 死啦咁!

Anonymous said...

係因為文字可讀、習慣、更新得快,內容廣泛。

30%因為文字可讀,30%更新得快,30%內容廣泛,10%習慣。

Anonymous said...

nefuis: 多謝意見! :)

Anonymous said...

同意nefuis 所說的

(30%因為文字可讀,30%更新得快,30%內容廣泛,10%歸於習慣性、有共鳴。 )

Karelian said...

原因係有點像Lifesytle式的雜誌。

Anonymous said...

thanks miffy! 第一次見你留言喎! :)

Anonymous said...

karelian: lifestyle式雜誌? interesting...

啊澤 said...

topic好﹐文字可讀﹐慣性blogroll閱讀﹐但對不起﹐你不夠我古靈精怪

mad dog said...

嬲: ha, 咁你當然夠古靈精怪啦, 淨係你地個mysinablog.blogspot.com已經夠出位!

Anonymous said...

題材有趣廣泛,經常更新。
文字表現其人,溫和包容,所以大家樂意親近。

Anonymous said...

Because your articles are very interesting.

mad dog said...

cosmicrays: 溫和包容 :)

uncle ray: thank you!

虎茶 said...

1. 容易讀
2. 題材廣
3. 更新快
4. 有heart
5. 有交流
6. 我鍾意, 無得解!!! hehehe

Anonymous said...

thank you虎茶! :)

梁巔巔 said...

"你睇post完冇人敢答你呀。"

"死啦咁!"

阿兀 & 3333, 唔會~ 唔駛死~ 剩係我哋幾個玩都分分鍾十幾個留言啦!

梁巔巔 said...

妳哋睇, 一開波都四, 五個回應!

而家仲十 Q 幾個 tim! 過三十, 冇難度~

梁巔巔 said...

"30%更新得快,"

咁我都更新快 oD密 oD咯~~~~~

www.victorvictor.blogspot.com

Heeee~

Anonymous said...

Din: 睇吓今晚可唔可以過四十... 有難度...
:) 都係你地令我開心番哂!

梁巔巔 said...

"溫和包容 :)"

佢溫和包容?!

-______-

梁巔巔 said...

"都係你地令我開心番哂!"

^^

Anonymous said...

Din: 你一日一篇... 懶啲咁囉... :) 不過老細係咁架啦.

Anonymous said...

Din: 我唔溫和包容一早同你反咗面啦! 好似三哥響套劇裡面咁, 我有親和力呀!

梁巔巔 said...

"我唔溫和包容一早同你反咗面啦!"



我夠係咯! 成日話我樣衰! 最近仲話得零點五..... 頂!

親和力?! ..... 咁妳係有嘅~

^~

mad dog said...

Din: 溫和包容, 大家咁話啦. 你直頭大量啦! :) 0.5先生!

Anonymous said...

嘻...我都唔知點解日日都要黎一次先安落...
有時講下skincare呀,講下feelings呀,好似都幾啱channel囉...

呀, 我地有個common interest係handbell呀...嘻...

Anonymous said...

ter: handbells?!??!? 你唔識我卦???? :)

Anonymous said...

估唔到一句“溫和包容”反應咁大…
這是由衷之言,無擦鞋。
MD親民,經常在留言版出沒的有的像老友串串貢…(咪啊邊個囉)其他的大都彬彬有禮,
而且回覆迅速,所以大家都願意來。

Anonymous said...

文字親和力強~

梁巔巔 said...

你妳而家即係話我啦 Cosmicrays!

頂! 我成日畀佢 "烚" 你妳又知唔知?! 佢第一次同我嘅對話就係喺第二度嘅 chatbox 兇我 :"細路, 想死呀?!" (Heee, 嗰時我成日嗡自己廿四歲 ma!)

佢先惡先串啦!

仲有, 我去過你妳嗰度, 我見到你妳 link 咗佢, 3333 , 仲有嗰個五師兄, 喂, 做乜唔 link o埋我?!

嘿!

記住吖! 我先係好人吖!

Anonymous said...

我真的是每天也追看的,除了一些女人野無法明瞭之外,我覺得自己與你的興趣和品味都幾似,所以每天都看。很佩服你能不斷貼新內容,請繼續努力!

Mugen C said...

很簡單...

內容輕鬆有趣,唔Heavy卻言之有物
雖然知道你有生活上的掙扎,卻仍然樂觀!
文筆流暢與高質數的文章等...
是繁忙都市人的清泉!

MC~

Anonymous said...

巔兄係MD場鬧MD既讀者…?
MD,唔好意思,搞到你。
我都無指名道姓話係巔兄者?你要對號入座承認自己串串貢都無法。
網絡惡人串人眾多,老老實實,巔兄開口埋口頂、妖、去死、X...真係驚比你串架嘛...一個唔該唔理人,好面懵瘀皮者…
仲有,都要搭訕攀談得到閣下同意先可以加連結架下化?

梁巔巔 said...

連結我~

Anonymous said...

Hi,

When I first visited your blog, I was attracted by your sentiment and diversity of your coverage. As time goes by, it turns into a habit I can't stop coming on a regular basis to see how you are doing now.......btw, would like to start my own blog but can't write as much as you........anyway, keep writing

Cheers
Wendy

mad dog said...

cosmicrays: "其他的大都彬彬有禮"都真係好感激大家都咁禮貌. 有時真係有咩筆者就有咩讀者. 好開心唔會響度見到惡人. :) 咪理嗰個癲癲地嘅... :P

mr bibe: 文字親和力, wow, 什麼來的? :)

Din: cosmicrays係女嚟架. :) 多啲去佢度吖, 文筆好掂架. :) 我幾時講過"細路, 想死呀?!"??? 邊篇?

雙子座男人: 你第一次上嚟留言? 它定係我識你架? 多謝支持!

mugen c: 嘩, 好感動呀! 多謝!

wendy: thanks a lot! let me know your blog when u are ready! :)

Anonymous said...

其實你寫的 topic 都唔岩我睇既,我又冇你咁逍遙自在,冇你咁有錢,我又唔跳舞,唔識睇電影,又唔買你介紹果D衫褲鞋襪化裝護膚品……

但睇開有感情,唔睇唔舒服。話晒我係你第一個 fans 喎!哈哈哈!

mad dog said...

五師兄: hahah! 我以為上面嗰位"雙子座男人"係你添! :) 好似你有錢過我好多噃... 咁當然咁耐以嚟都真係要多謝你支持先啦! :) thank you daddy!

Anonymous said...

車!我生日日期係就係雙子,但都唔係我的性格。況且,我唔駛用「化名」在此留言吧?

mad dog said...

五師兄: 哈, 我以為你玩嘢無拿拿玩轉名嘛...

Anonymous said...

"...文筆好掂架"

才寫過自殘形穢...你咁講,好大壓力woh...汗汗汗

Anonymous said...

cosmicrays: 我都係實話實說. :)

Mugen C said...

過去數月有四個開心大發現,就是下面四個超正blog:

排名不分先後
1. 大雄網站
2. cosmicrays
3. Mad Dog's Blah Blah Blah
4. 嘉麗心程(可惜冇左)

為無限思的心靈雞湯!

MC~

Mugen C said...

cosmicrays said...

"...文筆好掂架"

才寫過自殘形穢...你咁講,好大壓力woh...汗汗汗...

認真說...閣下之文筆實在「高強」,妳不用再試圖掩飾了!

MC~

calculist said...

幾時都有新post, 內容又夠坦白, 有時自大有時自卑, 真性情也!

Anonymous said...

回應率結果都好高,哈!

Anonymous said...

我點解會keep住黎?
或者當呢度係一個歇腳地方呱, 平時做做下野悶悶地就走過黎, 有時因為八啦﹗同埋見巔同3 , 其他bloggers響度吹水吹得happy,咪過黎望下囉﹗
你講skin care/cosmetics我最有興趣﹗其次女人野同飲飲食食﹗你已經少左post食野相...好miss...


btw,咁多人留言, 我無睇晒架, 免得比其他bloggers影響我想講既野, 特別係din!!!
haha :)

Anonymous said...

做咩咁多個問號既???
我梗係唔識你啦...

mad dog said...

mugec c: 多謝你! 我都好開心發現你呢個Toronto blogger. 好有親切感! :) 勁鍾意你啲相!

cosmicrays: 你睇, 你啲文筆係真係掂架.

計算士: "有時自大有時自卑" ha, 正! :)

3: 都無你嗰啲吓吓上百咁犀利. :)

啤啤熊: 多謝你啦! 食嘢相, 有時食開都係某幾間無乜試新嘢咪費事寫囉. 有時又無帶相機.

ter: :) 你知香港無乜幾多人玩手鈴架嘛, 來來去去都係嗰堆人, 講真, 你要知我係邊個唔難... 亦可能同場過唔只一次... 不過呢幾年我無玩啦. :)

Anonymous said...

還有圖片很切題啊(好佩服)~

Anonymous said...

mr. bibe: thanks again!

Anonymous said...

您好呀! 我也是您的長期讀者 :)
開始看是因為從朋友的link聯過來, 漸漸喜歡上是因為您的文章不矯揉造作, 很有人情味和共嗚感 (例如跟每天見面但其實又不算是認識的DHL朋友打招呼), 真的好像是我認識的一位好朋友呢! 接著便差不多每天也來看一看了.加油喔!

Anonymous said...

che: 多謝你呀! 今次真係有好多平人唔留言嘅朋友上嚟講番句, 真係好開心! :)

sa said...

夠真!
不修飾!

Anonymous said...

sa: thank you! :)

Pinocchio said...

我係第58個留言,你fds咁多...

舒服囉! 唔識形容咩舒服喎!

mad dog said...

pinocchio: 現實中都有人話鍾意同我一齊夠"舒服", 我諗就係呢個感覺卦. :)

Anonymous said...

我地應該未見過面,我不認識讀心理學跳巴蕾舞的朋友,但很高興能在網上看你的文章,認識另一位典型雙子性格的朋友。

Anonymous said...

hum...因為:

文字: 可讀性強, 有做resaerch而不是無病呻吟, 有親和力和正能量.=>
更新快: 每次來都expect有新post.
互相互動性: 如果大家都是bloggers, 都希望彼此這樣interact而鼓勵大家繼續寫下去. afterall, 其實能找到耐看對勁的blog也不是那麼客易.

Anonymous said...

希望我的留言不會太遲吧...最近很忙又要經常走來走去,無法有時間看你的blog及留言:p

每天也有來看你的blog,(sorry,i'm idiot in chinese typing!) the reason is simple- interesting!

Hope you will keep on writing diversified topics!

Cheers,
Kajie

Anonymous said...

雙子座男人: 你都覺得我好典型雙子? 多謝支持! 多啲留言等我認識吓你嘛! :)

judick: 親和力和正能量... wow, 好scientific... :)

kajie: 我都好開心響度認識到你, 好彩你無quit blogging. 繼續努力呀! :)

Anonymous said...

唔...係呀, 所以我諗我呀sir會識你掛...
我只係中學時代有玩jar,出去表演都係某d function咁...所以我好肯定無見過你喇~

唔難~不過都係神秘d好~

我都無lu~但我d朋友仲有玩...^0^

Anonymous said...

ter: 你呀sir??? ...總之香港最出名嗰位始祖(姐姐)我都識啦, 亦被佢指揮過... :) 係, 都係神秘啲好.

Josefina said...

很久沒來留言了。追看的8大原因如下:

1) 題材夠生活化
2) 文字精彩
3) 電影愛好者
4) 識飲識食識玩
5) 享受生活的態度
6) 有小牢騷卻令人看了會心微笑
7) 習慣
8) 八卦

Josefina said...
This comment has been removed by the author.
mad dog said...

josefina: 多謝呀!:) 你知我勁鍾意你個blog架啦! :) 估唔到你都有八個原因追我個blog! thank you!

said...

因為你寫的東西我喜歡看啊。

梁巔巔 said...

"我幾時講過"細路, 想死呀?!"??? 邊篇?"

喺333個 chatbox 度

:(

Anonymous said...

thanks a lot 小茶!

Din: totally forgot.