Pages

Thursday, August 23, 2007

親情

女人一向比男人更著重親情. 所以許多人都寧願生女好過生仔, 因為女夠體貼又黐家. 你看, 那些陪老人家去看病的大都是女, 很少是男.

有一男親戚移民海外多年, 每數年都回港, 探探親友, 又必找我母親及姨母們飲茶, 很有人情味. 其實他身家豐厚, 是"幾世唔憂"那種, 但每次都主動找親友相聚, 為的就是那份親情, 是十萬個難得.

年屆近七十的親戚, 或許人生已去到無慾無求, 唯一令他喜悅的就是親情吧. 不過男人也可以這樣真的少有.

母家鄰居有一老婆婆, 沒嫁沒兒女, 一個人住, 無依無靠, 常常走到走廊上踱步, 打發時間又做點運動. 但原來她有一個甥女, 一星期總有數天早上上來探望她, 和她閒談, 又或帶點吃的和她一起吃午飯, 很有孝心.

看著這個老婆婆, 我有時想, 他日假如我也是無兒無女, 又或獨居, 有沒有人來探我呢? 常與某人說笑, 我不懂和甥女們玩, 她們不特別跟我, 他日我老了, 可能都不會來探我了. "你唔洗旨意呀, 我啲兒甥呀, 姪呀, 我都唔預佢地會理我!" 我和姨母們感情很好, 因為小時候曾經一起住過, 甥女們和我的感情一定不及我和姨母們那樣親密.

獨居老人, 好像很遠的事情, 但有時都會想起.

41 comments:

梁巔巔 said...

叫我啲仔女得閒約妳睇戲 or 拎 oD碟妳睇囉第日.

mad dog said...

Din: 到你有仔女時, 我都有孫囉! :P

Anonymous said...

「女人一向比男人更著重親情」嘩!咁武斷的一句話!我不同意!你有冇 supporting 去講這句話架!

梁巔巔 said...

阿大, 但妳話過應該唔生 ga ma.

Anonymous said...

以你的性格,都係唔生好D。

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈哈!!!!

Anonymous said...

> 女人一向比男人更著重親情. 所以許多人都
> 寧願生女好過生仔, 因為女夠體貼又黐
> 家.

小弟見既例子又唔係咁。。。最少四五個,去左外國,五六年都唔返香港一次,老豆老母住公屋,佢地係外國有houses,有車甚至買地,一個仙都無記番來。

要見都係要老豆老母飛千萬里過去,仲要係有細路先叫佢地個去,一,幫手照顧,二,make sure 有d中文人。但又唔係幫佢地移民喎!

老豆老母去到好似坐監咁,齋做免費工人,其中有個老豆多口呻句,"真係悶到想死",個女竟然同佢講"好,你去死,不過唔好死係我間屋!",枉呢位老豆開幾十年車,佢讀書唔成辛辛苦苦供佢出去讀!

係呢d例子所見既,印象係搵唔倒幸福既女,先會體貼又黐家。一搵到自己(以為既)幸福家庭果d,就話之你。

不過講真,呢d都係一個個人造化啦。。。。

Anonymous said...

五: 係聽過多個老人家歸納返嚟嘅conclusion! a lot of evidence!

Din: 應該, 唔係等如一定... 好多嘢無人會知. 我下個月響邊宜家都答唔到你.

五: 何以見得? 咪gut我呀又...

Din: 笑乜Q?!?!??!?!

嘩, 做陣弓嘢俾班男人圍攻 =__="

pk_: 嘩, 咁又咪咁講: "印象係搵唔倒幸福既女,先會體貼又黐家" 好stereotype噃... 我覺得offensive架... :) 好多女人嫁得好都好鍚屋企架...

Anonymous said...

oh, pls accept my apologies.

Anonymous said...

「我覺得offensive架」……唓!算吧啦!你果句:女人「一向」比男人更著重親情 夠offensive啦!你一句 gut 晒全世界一半人口,咁又有乜(咩)資格話人「好stereotype噃... 我覺得offensive架」呢?你講就係道理,人地講就 stereotype?

Anonymous said...

五: 拿拿拿, 又嚟啦... 好女不同男鬥... =__=
male:female ratio未必一定係1:1架...

梁巔巔 said...

五師兄:

係 ya!

好一個五哥! 好一個五師兄呀!

梁巔巔 said...

不過五師兄, 阿大佢不嬲都打橫行 ga 噃! XDDDD

Anonymous said...

Din: 打橫行, 洗乜講! 都係細佬明白我! :) 都話雙子女同雙子仔唔夾架啦! :P

Anonymous said...

不用擔心, 有些義工去探訪獨居老人的.

若你是獨居老人,我報名參加做義工:D

梁巔巔 said...

"若你是獨居老人,我報名參加做義工:D"

呀..... 哈哈哈哈哈哈哈! 正!

Anonymous said...

uncle ray: 頂, 真係灰呀! :( 我老時你夠老咯! 我驚你行唔郁咋! =__=

Din: =__=

做乜呢個post全男回應?????

梁巔巔 said...

oD女, 妳 oD姊妹, 驚咗我哋啩~

Anonymous said...

Din: 係到宜家都未有女子留過言, 破紀錄!

梁巔巔 said...

等我添加啲粗口, 等佢哋唔減入嚟, 保持呢個紀錄保持, 然後 send 去健力士, Good Idea?

Anonymous said...

20個... still no female, except me... 女讀者都不關心親情????

梁巔巔 said...

呢篇因緣際會, 特別呀!

又或者, 佢哋睇完妳呢句~ "女人一向比男人更著重親情.", 全部慚愧 o緊呀!

呀哈哈哈哈哈哈!!!

Anonymous said...

wahahah! 今晚揭曉... 一定有女人留言嘅

Mugen C said...

Wa! 戰場啊! :O

小弟是很重親情的,尤其是父母...他們是我的第一位!

至男或女更重親情? 從自己觀察所得,老鼠的孩子會打洞,你父母怎樣對待他們的父母,做仔女的(指我們)會被感染,即係若你父母係重親情的,仔女不多不少也會有那種素質在心裡面,只是人反叛、覺得難為情才不願去做、去表達...

無限嫂不喜歡小孩,我偶然也會想:「今天有我愛o錫父母和無限嫂的父親,那麼他朝我們垂垂老矣時,又會有誰來親情一番?」

MC~

梁巔巔 said...

睇嚟今次真係會破記錄.

Anonymous said...

女子來留言了!
我都有想過,將來會否做獨居老人。早陣子兩歲的兒甥女第一次拖我隻手,我居然高興得不得了。

Mugen C said...

Din兄不如一齊幫佢破記錄!

對了,小弟未正式介紹自己,小弟為無限思,加燦一名,得閑過黎「無限思語」行下!

MC~

梁巔巔 said...

MC:

i. 破唔到 lu~ Olive 嚟咗了~

ii. 咁客氣! Okay, 而家嚟! :)

Anonymous said...

我來了。不是來吵架的。

不過,PK那句“係搵唔倒幸福既女,先會體貼又黐家。”的確非常en耳。同樣情況係咪都apply係“搵唔倒幸福既男”呢又?如果唔apply,咁係咪剛好印證係同樣大前提下,女係孝順D呢?

大家都是在講自己的經驗體會而已,又沒有具代表性的數據研究支持,沒甚麼好吵的喇。

人以群分,孝順子女的朋友通常都孝順,這是我的體會。以這個邏輯推論,MD/PK都孝順,身邊的朋友(男女都好)孝順可能性比較高。
家庭教育很重要,父母孝順祖父母,子女自然懂得孝順。
還有,兒子女兒的孝順方法不一樣吧?女兒比較細心,貼心,比較黏家,會撒嬌,男孩子比較收埋。以甚麼判斷孝順與否?比家用?多陪老人家?

梁巔巔 said...

但重點係 PK_ 兄臨尾嗰句~ 造化.

:)

sa said...

無仔女都無所謂啦~
依我地既性格實大把朋友~ ^^
我真係唔愁呀~

Anonymous said...

沒有留言,因為今次要花很長的時間才可以消化哂所有points...好眼瞓~

mad dog said...

mugen c: 咁我都知唔少男仔都好貼心, 好錫屋企. 不過比例上都真係女多過男嘛. :) 係啦, 他日膝下猶虛, 老咗有無人理呢?

olive: 小朋友都真係好sweet架, 我家姐啲女又係, 雖然我少同佢地玩, 不過見親都會黐吓我一陣.

mugen c: 小心個癲佬呀... :)

cosmicrays: 多謝分享. 係啦, 我諗好多女仔對pk嗰句都可能會有少少反感架... 無理由咁推論存嘛. 不過佢嘅apologies accepted.
不過當然, 點先算孝順? 我諗錢係衡量唔到, 多啲陪佢地, 多啲關心比俾多多錢但成個月都唔返去一吓好好多.

sa: 不過人老時朋友都老. 唉, 唔諗得咁遠lu.

mad dog said...

kajie: :) ha. good nite!

notasyouthink said...

現在趕緊跟甥女們相處,還來得及啦!

以後老了若獨自一人,可以住老人公寓啊,別擔心。也許還可以來個 "黃昏之戀" 呢! :)

calculist said...

說到晚景, 不得不看渣老闆這篇名作.

http://charcoal4.blogspot.com/2007/03/blog-post_31.html

Anonymous said...

muggle: 黃昏之戀... 哈, 到時連吃也無力... :)

計算士: 好, 睇吓先.

calculist said...

到時我會做探妳的阿毛!

Anonymous said...

計算士: 阿毛? 你male嚟喎, 阿伯吓嘛. :)

calculist said...

是嗎? 我還以為阿毛泛指老人家 :>

Anonymous said...

計算士: 通常泛指老嘅女人嘛... 唔係咩? :)