Pages

Monday, August 20, 2007

做女人 ~ 煩

做女人, 每個月都有幾日唔多自在已經慘, 為了靚, 日日護膚化妝有時都一樣煩. 你問我enjoy唔enjoy day day要攪咁耐先出到門口, 講真, 唔係太enjoy囉... 不過都話世上無醜樣嘅女人, 只有懶嘅女人, 樣樣都可以懶, 護膚化妝真係唔得. 起碼, 我過唔到自己嗰關.

無無聊聊, 將我一日早晚要用要搽嘅護膚品化妝品放上嚟, 同大家分享一下, 睇相好過睇字嘛.

洗面&toner:
Serum, 日霜, 眼霜, foundation primer, 防曬:
所有要用嘅化妝品: concealer(幾隻), secret camouflage, foundation, eyeliner, mascara, translucent powder, lipgloss... 噢仲有blush, 唔記得影添...
補妝用嘅唔記得影, 都係放工前或下午用.

返到屋企第一時間落妝, 卸妝油X2 (眼&面分開用):
瞓前再嚟, 神奇Nars Aqua Hydrator Gel, 眼霜:
仲有仲有, 唔係for塊面, 但都重要, 近來用啲較實惠嘅hand cream, foot cream, body butter要嚟搽手肘:
所以你話去旅行係幾煩嘅事吖, 因為上面所有嘢都要拿埋去!

20 comments:

Anonymous said...

有同感~
不過見到自己靚靚就好開心﹗

我都有一大堆must item...

btw,我都鍾意唔掉盒, 好似靚d, 哈哈﹗

Anonymous said...

btw, 你用clarins 隻cream 洗面,夏天唔會太滋潤咩? 我冬天先用﹗夏天用另一隻, 有興趣用完試下﹗

Anonymous said...

果然係你呀吓, 一講化妝護膚就好快出現! :)
我出街果啲都係放響盒度架! :)
其實夏天係較少用clarins洗面, 不過順手攞嚟影埋佢... :)

Anonymous said...

下次黎篇化妝袋大解構 :)

mad dog said...

bear: 我帶幾樣嘢出街架咋, 無用化妝袋, 就咁塞幾樣落手袋就算. 都係pressed powder, instant light perfecting touch (concealer), lipgloss就攪掂. :)

admin said...

>日日護膚化妝有時都一樣煩
好同意... 點解男人唔駛怕塊面唔夠滑!?

Kennis said...

旅行真係全部都用晒?會唔會skip一部份呢?

Anonymous said...

oh!還有不同類型的masks!先peeling/deep cleansing,後美白或補濕!

另外,化妝品方面還有不同色調的眼影!

做女人,好煩!

最近,工作非常”頻樸”,我整個星期也只用same tone的eye shadow!

Anonymous said...

maki: 男人就方便舒服好多啦.

kennis: 旅行一樣, 唔懶得架. 天氣轉變咪更要小心護膚.

kajie: mask我懶用... 偶然一次啦. eye shadows又係少用... 少咗啲步驟架啦我.

Anonymous said...

犀利,居然留番晒D盒...

Anonymous said...

cosmicrays: 用完先丟架! :)

The Inner Space said...

雖然是女性話題﹐想搭一句。
女士們要化了妝令眼耳口鼻分明
又要化得自然不著痕跡
呢樣先至高深。


至於護膚又是卸妝後的一大工程!


十年前曾撞口撞面﹐不及一呎之遙見過城中美女李嘉欣﹐之後對友人說: 嘩嘩﹐美女真是美女﹐無化妝都咁靚﹐女性友人話:佢化妝化得自然遮。李美人遲暮快四張野勒﹐E+一定睇得出化了較濃的妝!

Anonymous said...

inner space: 城中靚女真係可以唔化妝見人又勁靚我睇得柏芝一個咋.

Anonymous said...

suddenly, i am guilt-free!

Anonymous said...

Hey,

BTW, what do you think about Clarin's one-step cleasner? /Judick

Anonymous said...

judick: :) u meant the 洗面霜? actually i use it in winter. a bit too moisturizing. in summer, i might use cheap stuff like dove cleansing foam. :) heard that body shop aloe vera cleansing foam is quite good. will try it next time.

Pinocchio said...

我都有諗過影下自己啲香水同cream,不過好怕比人知我咁貪靚:p

mad dog said...

pinocchio: 影啦影啦, 等你!

Pinocchio said...

不過我慣咗用全部係同一個牌子,感覺好啲...諗吓先啦! 你係女仔唔怕比你話,男仔最怕比人話sissy...

mad dog said...

pincchio: 大把男人貪靚, 我識唔少. 放膽出啦!