Pages

Tuesday, August 21, 2007

驚慄

有看我blog的或我的簡介都或許知道我最怕最怕的是貓. 但不知何解, 卻有許多blogger喜歡貓, 有時不慎溜入載有許多"驚慄"貓相片的blog, 嚇得我連忙逃走. 更甚是一些blog的banner是好些"駭人"的貓相, 每次進去都呆一呆.

下面是數張免強可以接受的驚慄貓相, 恐怕這星期看自己的blog也要小心!
記得大學畢業臨回港時, 八赴跑去學校的心理輔導服務查看有沒有治療我的怕貓phobia, 學名其實是Ailurophobia(或Aelurophobia, Elurophobia & Gatophobia).

其後只有時間見了Behavorial Therapist兩次左右, 用了association方法幫我, 不過由於沒有足夠時間, 情況至今沒有好轉.

我的怕貓恐懼症是typical phobia來的, 根據心理學來說, 就是十二歲才開始出現, 之前是完全不怕貓的. 有關我的瘀到痺避貓及荒謬逃跑笑死人經歷, 遲些有機會再詳說.

那位therapist在session中叫我閉上眼睛, 想像一個最舒服的地方或環境, 我通常都是想到海灘和浪聲, 因為我喜歡海. 她教我鬆弛自己, 把自己帶到一個最舒適寫意的狀態. 之後她又揭開一本有許多貓相片的書, 叫我揀一些我覺得最可怕的, 慢慢鍛鍊自己去看, 如果當有一天我可以把這些駭人貓相片和我的海灘associate一起, 終有一天我的phobia便可以得到醫治.

或許我要多次的療程才可以不再那麼怕貓. 不知道會否有這麼的一天.

22 comments:

虎茶 said...

老媽怕貓, 大嫂又係怕貓, 而家最後因為家中既肥貓, 兩個都變貓奴, 有時真係好難講架. 世界難料.

Anonymous said...

虎茶: 對我嚟講, 無可能架. 有貓嘅餐廳唔入得. 朋友屋企有貓唔去.

虎茶 said...

咁狗呢?

Anonymous said...

虎茶: 唔驚. 除非好惡果啲.

Anonymous said...

話你知,一定有可能改變,但係條件你要先當媽媽。

或者我怕嘅嘢冇怕得你咁勁,但係小強呀果d,而家我真係唔驚,因為小孩驚,所以要以身作則教佢地唔使驚,所以做咗人呀媽之後,呢個「絕症」可能會不藥而癒,不妨試下。

(閒趣可能會不認同哦……)

Anonymous said...

3: 唔work. 我大姊比我無咁驚貓, 但有兩個女後依然無變...

啊澤 said...

;*(

貓那麼可愛....你....

*sniffles*

Anonymous said...

嬲: 我sniffle就真...

Anonymous said...

知道網主怕貓, 叫貓貓就真有點難過。 但...其實網主... 是否憎貓而以為怕貓呢?

貓貓隣居有隻很喜歡人的貓, 每天都同牠玩一會。 有天, 同座的女隣居回家, 第一句不是打招呼而是「捉住牠, 不要讓牠走過來, 我怕貓」看她的樣子, 厭惡多過怕。

隣居貓立即走到牆角縮成一團再跳入屋, 但這一切女隣居完全看不見, 因為她亦已跑入屋

貓貓說出這事實, 並不是針對任何人, 只是覺得「怕」其實亦傷害了別人

Anonymous said...

貓: no, 我驚咗廿年, 點會唔識分驚同憎, 因為驚, 所以亦憎. 你諗吓如果佢係一隻巨型cockroach, 你會點??? 我係驚. 無法. 如果鍾意嘅人覺得我係stereotype佢同佢隻貓, 我都無計...

Anonymous said...

咁聯想法, 如果掉轉每次見到沙灘都諗起貓, 連沙灘都怕埋咪仲慘?!?!

Anonymous said...

閒遊: 咁有專業治療師指導就唔會嘅. :)

Anonymous said...

我有朋友驚貓驚到,連加菲貓都驚!

mad dog said...

olive: nice to meet u! 咁我就唔驚garfield, 叮噹, 同hello kitty. :)

Anonymous said...

嘩!嚇死人啦,咁恐怖!

我有時都會想會否有一天不再怕貓。又或者科學家可發明一些噴劑,噴了後,方圓若干哩的貓都會速逃。那就不怕再踫上貓啦。

mad dog said...

閒趣: 呀, 係喎, 差啲唔記得我有同道中人! :) thank you!

sa said...

驚同唔驚真係好主觀的,事實係妳有無必要克服? 有無影響妳日常生活? 如無,就不需睇醫生了~

我有朋友都好怕貓,怕到會發惡夢,所以佢唔會睇我個blog,咁我隻貓的相妳又驚唔驚呢?

mad dog said...

sa: 你真善解人意. :) i love u! :) 對, 講得好, 有無必要克服? 有時都想架, 有啲煩. 香港都好啲, 但東南亞就好多食肆都有.

sa said...

將心比己啫,每個人都有死穴,我既死穴係小強,我諗同妳怕貓既程度差唔多,記得細個時,離遠見到隻小強就大叫起來,唉,屋企人無幫我體諒我不單止,仲鬧我叫咁大聲,但當時驚到已經控制唔到自己,手腳都軟埋呀~

所以係驚就係驚,順其自然啦~

PS. 我絕對唔想克服小強.....

mad dog said...

sa: 我都覺得我應該係細個時俾貓嚇過, 唔係無理由驚成咁. :)

Anonymous said...

oh...cats are lovely...never expect those horrible pics!

true, true, true! if i see those horrible cats in real life, definitely i will feel sick!

dun worry, even i love cats, i wont post their lovely pics here!

hahaa...

mad dog said...

kajie: :) ha. i don't mind blogs w/ lots of cat pictures, i will try to avoid them and only read the words.