Pages

Friday, August 24, 2007

四色

出去買lunch時逛了一會Dymocks, 看到一本名為Real Simple的雜誌, 本想買來看, $60, 有點貴... 不如回來看看網上版, 發現了此文章: The 4 Clothing Colors That Flatter Everyone.

這四個顏色分別是:
Eggplant (the perfect purple) (
Pantone 19-2311 TC)
True Red
(Pantone 19-1664 TC)
Indian Teal (the opposite of pink) (Pantone 19-4227 TC) - 比summery turquoise更易配襯
Mellow Rose (somewhere between a light pink and a peach) (Pantone 15-1515 TC)














這些顏色適合不同膚色和頭髮顏色, 色調不太冷或暖, 可謂百搭.

紅色被譽為運動員的勝利顏色, 給人成功的感覺, 不過我很少會穿紅, 太搶吧. 暗紅或棗紅都會, 火紅就極少了.

紫是我近年最喜歡的顏色. 愛死了它. 粉紫深紫都愛. 基本上每季都會買一件以上紫色的衣服.

Indian Teal有點"蝦"人穿, 個人認為不是人人合適.

Mellow Rose, 我覺得略胖就勿穿了, 太淺色吧.

對我來說, 買得最多的顏色: 白(尤其今年, 愛死它!), 紫, 黑(近年少了, 黑沈沈太老了!), 深啡, 米, 深粉紅... 偶然也有不太搶的黃, 橙, 粉藍... 花呢碌的也會啊!












13 comments:

Anonymous said...

仍然是黑色的忠實信徒...一黑遮三醜...
Casual wear怎麼花都可以,以上班福服論:
true red 不適合;Eggplant 比較沈,很容易變得到老氣,如果想扮成熟可以考慮;mellow rose 要很年輕亮麗才襯得起;
Indian teal 同意MD, 很蝦人著。

Mugen C said...

一黑遮三醜...
難怪小弟買咩都係黑色了... :P
兩架車都是黑色,衫是黑色,鞋是黑色,家裡的佈置也以深色為主調!

幸好個心不是黑色!:D
MC~

admin said...

mellow rose我覺得騙人喎...明明相中的亞洲人穿起來都不好看!還有,Egg plant四個人的色都有少許fine tune,就係差o個少少效果就差好遠!

虎茶 said...

屈臣氏色turquoise實在難著呀....

laichungleung said...

Like all things fashion, they are mostly bull. This is more like a conspiracy to sell some colors that perhaps done by mistake. WTF are those colors?

Anonymous said...

cosmicrays: eggplant都未必太老架. 無紅咁豔, 又無黑咁沈.

mugen c: 男人又唔同講法. 唔通叫你著mellow rose咩. :)

maki: 肯定幅幅都執過架啦. :) mellow rose都真係唔易著, 有啲baby色彩.

虎茶: 我應該一件watson's turquoise都無.

laichungleung: :) ha. then what color do u wear most?

laichungleung said...

My comments are bull too, take it with a grain of salt. Because i am no good at color (or anything indeed), so everything is black, white, blue, gray, brown mostly solid color boring stuff.

aulina said...

四中三,我大部份衫如果真係要揀色的話都係入面紫綠紅,特別係綠,因為超蝦人著,基本上除咗我之外,我冇見過有人敢著!

所以完全唔會同人撞衫,呵呵呵!

(難著因為面青又話越著越青,膚色太深太白都唔好睇)

Anonymous said...

aulina: 綠, 真係少著. 粉綠淺綠呢期都有, 深綠, 無. 鴨屎綠, 墨綠ok.

Anonymous said...

從這個blog中認識的你,我估紫及黑應該跟你很襯.It's just a wide guess :P

mad dog said...

kajie: 但近來都發現非常白嘅我原來著白效果好好. :)

Anonymous said...

我以往幾十年都是穿黑色的, 但現在真的老了, 反而會迴避. 近來fave紫. 今天買了兩件. 皮膚超白的人穿深紫有貴族感.

平日5/7時間巳經穿白, causal wear反而會不再穿. 又, 覺得抑鬱或受了斯負時會故意想找件粉紅來穿穿.

mad dog said...

小鞋子: juddick? :) "皮膚超白的人穿深紫有貴族感." ha, 我倒沒覺自己穿了有blue blood look, 但就是喜歡. 近來我覺得白衣令我更高貴... don't understand why. 當然明白整天都要穿某顏色的其他時間當然不想穿了.