Pages

Saturday, August 18, 2007

Babek印度菜餐廳@中環伊利近街

星期四晚約了好友晚飯, 她揀了中環一印度餐廳, 說和舊同事去過, 是每人十二三道菜, 頗有特色, 又先問我怕不怕辣, 我有點怕辣, 不過最怕是腸胃受不了. 但都想試試新東西, 於是她便訂了枱.

餐廳名稱是Babek, 近荷李活道(69號對面沿伊利近街一直上便見), 遇著極衰的士司機, 下了車我門本關上, 也要再開來罵他一頓(對, 我有時好狠!): "全香港論的士司機, 你真係最賤呀!!!" (詳情有機會再說) 然後像瘋了一樣用腳踢他的車尾, 再加一點"不太壞"的說話, 是對自己說的...

星期四晚上, 整晚就得兩枱客, 有點擔心這餐廳可以維持多久. 老蘭那邊及荷李活道近雲咸街那邊很旺的(離開時乘的士發現), 但這裡就是如此靜.

原來每位$250, 十三道菜, 逐一上, 頗有趣的. 喜歡好友總愛找我試不同的佳餚, 因為不是那麼多人肯嘗試新東西, 常會令我悶得發慌...

菜色的名字我可沒有記性都記下了, 只記得是什麼菜或肉, 本拍了椅背後的menu, 但燈光不足, 相片上的字都看不清楚. (剛發現OpenRice有人提供十三道菜色的名字, 好, 加上... )

就一一看我們吃了些什麼吧.

我叫了一杯Pina Colada, 因為沒有Coconut Water, 不錯, $64, 昂貴...
看到這個應該也猜得出是什麼味道吧, 因為我完全不知道是什麼來的, 總之印度菜必有的就是了, 少辣, 味道很好: (Green Pea Croquettes)
Test tube狀飲料, 原來用來清味蕾的(l-r: 芒果, 椰子, 士多啤梨乳酪), 好味, 幾啖飲完: (Mango, Strawberry, Milk Lassi)
雞, 可以: (Grilled Mackerel咩? 唔係雞咩??)
串燒上, 侍應替我們拆了鐵枝, 右面的是類似豆腐的東西, 蕃茄及yellow pepper, 吃光: (Paneer)
隆重加煙霧瀰漫登場的大蝦, 正, 不過十個熱氣(也有Roti包<Sheermal Bread才對>, 不過拍得角度不好) (Grilled King Prawn):
又是清味蕾時間, sorbet, 好味:
Tandoori Chicken, 正: (好友已經吃不下要叫人打包, 攪到我好似好大食咁... )
豆湯加Naan bread, 怕肥沒有吃光這碗湯:
羊扒, 不錯, 又是熱氣:
Duck, 好友堅持要一試不打包這個:
甜品, 左面的那個黃色物體, 怕任何奶類的好友完全不敢試, 因為是煉奶味很重的東西, 質地十分奇怪, 像綿花糖, 但又似海棉, 是嚼不完的海棉... 一個字: 怪; 右面的是不錯的custard東西: (Cheese "Sponge" soaked in saffron sauce + icecream雪糕嚟咩??? 唔記得添... )
$250 X 2 加飲品, 結帳大約也算到了. 好友說是補祝我生日, 怎樣也要請客, 其實上次她已請了我吃tea buffet, 是夜又送我兩份從日本買回來的禮物, 真是又食又攞, 很不好意思, 唯有下次請她了.

喜歡新鮮感又想試試特別的印度菜, 可以一試. 另可要求食物不要太辣, 我怕辣都可以接受.
地址: 中環蘇豪伊利近街9號地舖
電話: 2975-9332
OpenRice連結

16 comments:

Pinocchio said...

我估我會食唔飽,望似份量很少...

Mugen C said...

印度菜係會食上癮的,小心!
小弟之前老細同下屬都有不少印度人,每週總有一兩天是吃著住家印度菜!:)

MC~

aulina said...

十級貴呀,睇到我丫!

The Inner Space said...

會不會接受一人前定位呢﹐
我家人肯定不會試新﹐
HK$250 不是朋友們的預算﹐
要我請客的話﹐我認我stingy,
二百五十個大洋加飲品 price﹐再加十五小費
NO way。

sa said...

唔啱我食.....
我怕羶,唔食羊.....

Anonymous said...

pinocchio: 其實份量都唔少, 一定飽. 又有包呢!

mugen c: 不過我又唔會食上癮, 呢啲好偶然一次就ok. :)

aulina: 我都覺得貴, 但無諗過個friend請... 早知唔叫杯pina colada. :) 不過你當buffet價就ok嘅.

inner space: 佢有張好長嘅bar枱, 應該可以訂一人枱.

sa: 我都食羊架, 所以ok. 不過唔可以太辣.

梁巔巔 said...

..... 妳寫嘅食評.... er.....

呢次又唔知信唔信得過....

梁巔巔 said...

"真是又食又攞, 很不好意思,"

-____-"

Anonymous said...

Din: 上次果間你同NSH都讚吖. 呢間就試唔試都得...

梁巔巔 said...

.... 咁又係.

Anonymous said...

望落馬馬地者...

Anonymous said...

對印度菜沒興趣.

對你在的士上發生甚麼興趣大一些.

Anonymous said...

很想去食!:)

The Inner Space said...

MAD姐 唔該晒!

梁巔巔 said...

"然後像瘋了一樣用腳踢他的車尾, 再加一點"不太壞"的說話,"

唔知點解硬係覺得妳呢刻好 sexy!

Anonymous said...

cosmicrays: 我覺得貴少少.

uncle ray: 故事頗長, 唔想打字... 用口講傳神精彩啲... :)

nana: 貪得意都值得一試! :)

inner space: u are welcome.

Din: sex你個頭... 咪性騷擾呀吓...