Pages

Wednesday, August 29, 2007

連這篇在內, 八月只寫了六十篇文章, 還有兩天這個月便完了. 雖然比許多bloggers都寫得多, 但卻是我自三月以來寫得最少的一個月, 不是刻意減產, 不細看連自己也不察覺. 其實工作上是有所要求, 不會再像前陣子工作時間還可以寫兩三篇.

近來有時都留在晚上十一時多後才寫blog, 慣了晚睡, 沒有問題, 只是在家中寫和在工作案頭上寫心情有時都不太一樣.

有網友都問, 這樣天天寫有沒有commitment? 是有的, 有時都會想, 如果有人click進來沒有新東西看怎算? 雖不至於為寫而寫, 但有時就叫自己要堅持, 不想就此荒廢這裡.

看sidebar的讀者調查, 知道除了電影外, 大家都喜歡看我寫有關自己的無聊事, 所以某程度也令我更會寫一些個人濕碎事, 但又同時要保持個人私癮, 不易啊.
或許近來多了個twitter, 每天許多的絮語和瑣事多了個空間讓我說這說那, 所以有時在那邊寫了, 就沒有再在blog上寫. 或許又像上次那樣, 把一些可以在blog上再公開的twitter牢騷小句放在這兒吧.

前兩晚發夢見到父親, 我忽然變了比他矮數尺, 頭只到他的腰間. 他在家門外, 我問他: "幾時返嚟住吓呀?" 如果他真的可以回來一兩個星期便好了!

前陣子被人說我對電影製作沒有passion, 近來更說我連對life都沒有passion! 還說我是他認識的人當中最灰最悲觀的一位. Passion... 我問一問自己, 我還有沒有? 或許如網友所說, 我們都給現實磨平了.

這星期還有一件令我不開心的瑣事, 就是遺失了張八達通, 儲了積分的呀! 我雖然亂, 但極少會遺失東西, 手機是從未(touchwood)遺失過一部, 遺失八達通的確是首次. 還有四十多元未用, 連$50 deposit及積分現金, 百多元啊!!!! 最慘是, 連公司大廈那張access card也丟了, 要付$200, 我才不肯, 公司admin同事又不合作, 拿張spare給我也可以啊... 我又不是天天都要用它... :( 事源好友送我一個agnes b咭片套, 我便拿了來放Octopus + 那access card, 怎知可能昨天上班下的士時混亂中新手袋拉鍊又開大了, 無意間讓它掉了在車上也不知道... (我本來只用一個在CitySuper Logon買的數十元小套載這些咭的, 且又薄又硬, 都放在袋中內格, 是沒有可能遺失的, 這個agnes b體積較大, 只可放在袋中與其他物件一起) 相信那個咭片套價值近$600, 是生日禮物來的... 但這回我可能要自己付$300-$400來購回八達通及access card... :( 十萬個沮喪!

越來越覺得自己的直覺超準, 網友說是我的心理學知識原故, 不過我又不覺得那數年學了許多, 有時經驗都令人的直覺更準. 猜透別人的心意有時真的令人興奮莫名!

澳洲電影節快來臨, 我揀了一齣, 有興趣可看看網頁. 網友說選片都頗舊, 不過我也會捧場. 尤其是Cate Blanchett那套.

近來都喜歡在twitter上留quotes, 都是在網上找來的. 都是我logout twitter時的指定動作, 好讓我不在電腦前時上來看的人都可以看到這些啟發性的句子.

送你們一句:
If you love someone, you say it, right then, out loud. Otherwise, the moment just passes you by. ~ Julia Roberts

你有沒有"寧願你不知道"的對象? 又或像張小嫻所說的"浮不上面的愛"? 你選擇不告訴他/她? 讓這份感情沉在水底?一些漂亮的wallpapers, 都是Real Simple上找到的. 當然還有屬靈的Crosswalk版(附月曆), 九月又來了!

現正在公司PC上用的:
Crosswalk九月有多款, 這兩個是其中有月曆的wallpapers:

22 comments:

Anonymous said...

每日寫咁多,懷疑妳腳都識打字?

我就唔敢同你鬥啦,好男一名!

sa said...

我沒有"寧願你不知道"的對象又或"浮不上面的愛",只有不能告訴他的對象...

我喜歡黃昏的九月~

Anonymous said...

我寧願他知道,但他寧願聽不到,快我一步把我截住了。

Anonymous said...

我覺得我會有些連自己也寧願不知道自己喜歡的對像。但因為連自己都不知道自己喜不喜歡,所以也不知道有沒有。

Anonymous said...

sc: 我打中文都唔慢, 我手寫我心啫. :)

sa: 咁佢(地)有無響你個blog出現過呢? ;)

olive: 他寧願聽不到? 咁找過另一個對象好了... >_<

五: 玩嘢呀又?!

Anonymous said...

你張八達通無自動增值呀?? 有就快d callcard centre啦﹗

i love september!
因為秋之將至feel~

Anonymous said...

bear: 我打去此諗住有得報失, 點知佢話我嗰張唔係自動增值又唔係個人八達通, 無得報... :( 剛剛去mtr買張迎嘅, 慘. $150... :( 你唔係想十月快啲嚟咩? :)

sa said...

出現過,但唔多....

Anonymous said...

Your company is actually quite good. My company charges $500 for another access card.

Anonymous said...

uncle ray: that's not co. access card, that's the stupid building access card!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and my stupid admin colleague doesn't cooperate w/ me! i won't pay $200 loh, never!

Anonymous said...

噢~我都有個agnes b既card holder, octopus 同 office access card.
會唔會有機會可以搵番?
如果係我, 我會最唔捨得個card holder...

Anonymous said...

噢~我唔記得留我個名添~

Anonymous said...

ter: 個card holder係朋友送, 只用咗一個星期... 但我肉痛要掏腰包買番張octopus... 公司大廈張access card, 我係點都唔會肯出$200架啦!

Anonymous said...

唔...反而你無講過下個card holder既...嘻嘻...送給你card holder的那個人好似不太重要咁既?!

Anonymous said...

ter: 哈, 咪咁啦... 我個friend睇到就弊... :) ha... 係好朋友, 生日禮物嚟嘅, 不過我唔太鍾意紅色啫... 好少用咭片套嘛. 唯有攞嚟載octopus & access card, 點知用咗仲衰, cards都無哂! :(

Anonymous said...

澳洲電影節~同HKAFF撞到七彩WO~
我會睇呢個同KENNY~ 今年HKAFF有六十幾套戲~嚇死人。。~不過有好多都好吸引~會睇到傻~嘻~~~~

Anonymous said...

澳洲電影節~同HKAFF撞到七彩WO~
我會睇呢個同KENNY~ 今年HKAFF有六十幾套戲~嚇死人。。~不過有好多都好吸引~會睇到傻~嘻~~~~

Anonymous said...

coffee: HKAFF 都未得閒理住... 有咩好心水?

Anonymous said...

有TAIWAN~綀習曲(好難得有得睇~)
重有上年同你講過的~(慾望的謊容 - 金基德~佢有新戲: 呼吸~~

重有早排好HIT的~我在伊朗長大~
重有太多..不能盡錄~但我一定會這幾套

3/9到賣票~本野要遲下先出到~
可上BC望望先~哈

Anonymous said...

coffee: thanks! 我今日會去arts center, 仲諗住會有得攞添. 不過全部都係asian films, 我未必一定睇.

Anonymous said...

不用為了commitment而寫得太快太多又擔心讀者們沒有新東西看.

其實,有時太多太怏會令人趕不上的啊!just take your time and relax.

Anonymous said...

kajie: thanks! :)