Pages

Friday, October 31, 2008

又係上海 ~ 吃的

又超過廿四小時無update呢度啦. 做乜事呢我又?

人閒心不閒?

Anyway. 上海之旅其實都食咗唔少嘢, 不過無乜邊餐係好味到嘩嘩聲. 賣相嘩嘩聲就有, 不過京菜(定湘菜) ~ (一間名為"厚味香辣館"嘅地方)的確唔係太啱廣東人, 我地個個都唔敢食太辣, 碟碟/盤盤上枱都紅當當, 又多油, 第一晚就見到咁, 大家都驚肚痛.由於是次去上海是出席婚宴, 首次嚐試不是港式的中式酒席. 吃慣魚翅鮑魚的香港人, 或許會覺得"把鬼", 不過頗特別.

地點是有七十多年歷史的上海錦江飯店. 酒店外觀很古式古鄉, 有點香港半島酒店的影子(沒有後加那幢高樓), 有多幢.

好些親友是新加坡人(移居的), 他們有個敬酒習俗, 就是鬥長氣叫"飲勝"(飲字長, 勝字作尾), 非常攪笑!
呢張烤夫影得幾靚. 位於綠波廊(豫園).
錦江的松子桂魚, 都影得幾靚.
網友aulina大力推介的海棠糕, 果然好味! 三元人民幣一件, 熱辣辣!

14 comments:

c.r said...

聽説,10多年前,錦江的大廚,年薪30萬。
海棠糕,我沒試過呢~是什麽來的呢?赤小豆?

Anonymous said...

右上角"黃琴琴"那碟是甚麼來?

mad dog said...

cr: 咁十幾年前係咪算好多? 海棠糕, 裡面似豆沙鍋餅, 外面脆脆地, 好似焦糖咁, 好好味!

uncle ray: 哈, 係橙汁薯蓉! :)

aulina said...

單,唔係嘛,兩年咋喎,$2加到$5?!

mad dog said...

aulina: 哈, 寫錯, $3至啱! :)

Anonymous said...

今時今日應該都算多啩?
我又要去吃一下海棠糕,到哪裡才能吃到呢? :P

mad dog said...

cr: 喺豫園商城一素食店門外. :)

Anonymous said...

thank you. :D note it down first just in case.

mad dog said...

cr: 你成日返上海?

c.r said...

係呀~探親~XD
所以其實如果要閙交,我都唔會輸蝕架!我都曉聲大夾惡!!
死未~

mad dog said...

cr: ha! 你啲上海話靈唔靈光架? :)

Anonymous said...

XD,係咁上下,比較"triditional",冇家吓啲後生仔嘅懶音,佢哋或者覺得我老土.

mad dog said...

cr: 咁即係好勁咯噃! :)

c.r said...

okay啦,下次如果我去上海,你又有leave,我 show you around啦,起碼唔會被bell boy昆。不過我可能好惡。XD