Pages

Thursday, October 02, 2008

吃的

我唔係淨係寫貴嘅食物架, 又平又健康都會講吓.

Cereal近年少吃, 偶然會買一盒回來. 喜歡吃bran, 最好有提子乾的. 其實最喜歡的是右上角那款frosted mini-wheats, 不過不是間間超市都有.

那天買了下面這個, 沒有frosted, 所以味道較啖. 不過有bran就夠健康了.


牛奶, 維記的安全了吧?
不夠飽時可以來個美心麵包. 那天買了這個soft cheese bread, 回家焗熱, 非常不錯.

7 comments:

j said...

我都覺得維記,應該係安全既。
同埋,我今日用左成盒維記去煮湯。

mad dog said...

j: 煮咩湯咁正?

j said...

牛奶+粟米+蛋+花奶,煮湯,但係由於我吾記得買花奶既關係,製成品,似只係煲熱啲牛奶。
其實應該係一份好好味既粟米牛奶湯。

Anonymous said...

j: hahahah! 都少許肥噃...

j said...

我當一餐算

Anonymous said...

sultana bran幾好味呀~
不過我中意muesli多啲。:P

mad dog said...

cr: muesli係超健康, 不過唔係人人鍾意食...