Pages

Thursday, October 30, 2008

津津

火炭的津津食家, 多年前曾和友人們光顧過.

到達那兒, 第一件問題是: 有貓嗎? :) 怕貓真的可以很麻煩的! 伙計非常坦白: 無... 係都係嗰邊過嚟 (手指指向遠處). 意即不能排除.

起碼看了一會也不發現有貓的蹤影, 就當沒有好了.

這裡出名吃乳鴒, 怎可錯過?


















乳鴒非常好吃, 土魷蒸肉餅, 正! 倉魚, 應該是雪藏的, 不太味美. 不過一向都愛吃倉魚, 所以都吃清光. 還有蒜蓉白菜仔. 汽水啤酒各一, 白飯一碗. 結賬不用三百, 飽到暈.

OpenRice連結

後記: 差不多吃完時, 一頭貓果然走到三張枱以外, thank God我已吃完!

3 comments:

Anonymous said...

走到咁遠呀?

Anonymous said...

wawa....我以前成日同honey去嗰度架!東風螺都好正架!

mad dog said...

cosmicrays: ha, 都真係幾遠. 放假嘛, 咪去吓平時唔會去嘅地方囉.

miss yim san: 東風螺, 廿幾年無食過啦. :)