Pages

Saturday, October 11, 2008

化妝袋

其實許久沒有用化妝袋的習慣了. 直至近來用的YSL pressed powder的小絨袋太黐塵, 而那個puff又不是設於盒內.

N年前在意大利(還未用euro時, 你說多久?)買了一個Prada化妝袋, 用了半年左右便擱在一旁, 是青綠色的.

數月前為了要携帶那個pressed powder出街, 四處找尋家中現有的化妝袋, 都是買護膚品時送的. 免費的東西當然不耐用. 米白的布袋變了霉霉的, 太醜樣了!

太昂貴的化妝袋又捨不得買.

今天在Furla發現了這個價錢適中質料又不錯的深紫色leather pouch. 很喜歡! 大小剛好, 可以放lip gloss palette, pressed powder, blush, YSL Touche Éclat, bobbi brown concealer, 還有數個髮夾.

2 comments:

Anonymous said...

唔用化裝袋,咁你D一支支一盒盒點搞呀?
返工成日實要補妝架?

Anonymous said...

cosmicrays: 通常擺響手袋拉鏈格囉... :) 一舊嘅就咁擺響袋架咋. :) 宜家好整齊啦終於.