Pages

Monday, October 20, 2008

六隻新碟

昨晚一口氣在Kubrick買了六隻碟. 痛快! :)

1. The Page Turner (翻琴譜的人)

2. Six Feet Under OST (volume two)

3. The L Word OST

4. 觸不到的戀人 OST

5. 假如愛有天意 OST

6. Keren Ann

加埋前兩日放上iPod touch嘅廿多三十首jazz, 我個iPod將會有近六百首正歌! Yay!

8 comments:

Anonymous said...

有咩好既JAZZ推薦下啊?

mad dog said...

anonymous: 邊位? oscar peterson, ella fitzgerald啱嘛?

Anonymous said...

karen ann 好正!
the page turner我又係好中意!! :D

Anonymous said...

原來你鐘意keran ann。我有這唱片,但不太click,早知送給你。

mad dog said...

cr: 未聽呀.

uncle ray: 我都係買嚟聽吓咋. 聽過一兩首咋以前.

Pema said...

5. 假如愛有天意 OST

我有這一隻..

Anonymous said...

我好鍾意Keren Ann 嘅"Nolita"架…
我覺得佢真係唱得好輕柔,又帶啲沙啞,好特別 ^_^

mad dog said...

pema: :)

natalie: 呢首我仲未聽呀. :)