Pages

Monday, October 13, 2008

兩個月

這麼快便十月多了, 不久便年尾. 08年過得尤其快. 對很多人來說, 確實是黑暗的一年.

對於我來說, 相比起曾經的worst years, 今年不算太差了.

網友Michelle說十年前, 十年後, 還有五件今天要做/沒有辦到的事情.

我一向沒有太多計劃及展望. 對於公司那些appraisal時要寫的五年後展望往往不知如何下筆.

還有兩個月便是年終了, 不如說說我有什麼無聊事想完成吧.

1. 減肥 ~ 十磅啦唔該, 講咗無數次. 3500 calories等於一磅, 如果一星期減到一磅, 兩個月都可以減到八磅噃! 瘦瘦迎聖誕可以嘛?

2. 放埋嗰十七日假 ~ 本月會放六天... 另外那十一天, 希望可以分別於十一及十二月放完. :)

3. 攪好啲皮膚 ~ 或許要找中醫調理

4. 繼續開開心心跳吓舞睇吓戲

剛發現一個新tumblr, 或許會給大家一點啟發.

10 comments:

Mugen C said...

今年係過得特別快!好恐佈!

Karelian said...

閣下的假期多到喊~很羨慕呢。是外資公司嗎?

Anonymous said...

減肥可真是女生的終生目標吧。

其實你做甚麼,有咁多假期。

Anonymous said...

mugen c: :( cheer up cheer up!

karelian: 已經放咗11日... :P

uncle ray: 我? 打工囉! :)

myblahblahblah said...

都不難達成啦, 做個容易心足的人會很開心. 等我都想想有什麼想這兩個月完成 - 第一樣想到的是"考試"... 灰哂!!!

mad dog said...

myblahblahblah: 就係容易先諗嘛! :)

imak said...

瘦瘦迎聖誕? hahahahaaaaa..... wrong timing! 冬天唔洗瘦啦! 著件大褸包攪掂!

mad dog said...

imak: 冬天都唔可以放肆呀! :)

Coffee said...

確實是黑暗的一年<--完全同意,真係有幾恐怖得幾恐怖,09重唔到的話,我都驚我頂唔順~~~我宜家日日都係到倒數今年幾時完~

mad dog said...

coffee: :( sigh...