Pages

Thursday, October 02, 2008

舞tee/鞋

你話如果十月生日幾好呢? ...
Source: DanceWordz

11 comments:

lu said...

因為可以收哩d做禮物??

Anonymous said...

件T好cutie噃~:D

mad dog said...

lu: yeah!!! :) 又或當買俾自己當禮物囉. ha.

cr: yes! :)

Coffee said...

haha, 我就係十月生日~正準備買個銀包俾自己做禮物,:p

mad dog said...

coffee: 咁開心? :) 有無睇spanish ff??

Coffee said...

佢好多場都full左,有一場有飛,但係佢要我上去spanish chamber 度拎~佢的office hour咪又係我office hour,所以最終都睇唔到啊~你呢??

Anonymous said...

coffee: 係咩? 唔係噃! 我打去留名同電話就得. 星期三晚因為食飯留咗位無去... 琴晚有去, 7成full咋嘛. :)

Anonymous said...

coffee: 去到AC入場就得, 唔洗去chamber攞飛呀...

Karelian said...

好鐘意!!最鐘意簡簡單單的圖案T恤~

admin said...

第一件trimming都好靚!

mad dog said...

karelian: 係呀!

maki: 我就係鍾意呢種"pair pair"地嘅tee領. :)