Pages

Tuesday, February 13, 2007

Night At The Museum 翻生侏羅館


週日晚上看了這套由Ben Stiller和Robin Williams主演的搞笑電影"Night At The Museum". 我們喜歡逛博物館, 這回又有Ben Stiller這個搞笑能手, 於是便看了.

電影在美國是聖誕節檔期上的, 那時首映前電影公司更辦了一個真正的"Night at the Museum"活動, 由Ben Stiller帶領一眾小朋友在博物館度宿一宵, 蠻有綽頭.

電影全長108分鐘, 當Ben Stiller在博物館首次度過一個驚嚇的晚上後(只是電影的首三份一), 我在想, 還有什麼可以說? 果然個多小時又沒什麼冷場, 我們兩個大細路也看得津津有味.

Ben Stiller和Robin Williams都演得不錯, 搞笑位也多, 電影十分適合小孩子看, 娛樂性豐富, 是新年一家大小上戲院看的輕鬆喜劇.

Rotten Tomatoes有45%好評.

Technorati tag:

10 comments:

Anonymous said...

會否很細路戲?

Anonymous said...

我都有看了﹐不太細路﹐成年人有時都可以有的狂想﹐翻查美國票房紀錄﹐已經上映八個星期﹐還未跌出五大﹐上週末還排第四﹐今週末第五。

字:悠人 said...

我正在考慮初二一家看這套還是深林反恐組,深林反恐組肯定是細路戲,選它只有一個原因:我兩個小朋友!

Anonymous said...

uncle ray: 細路係一定鍾意, 不過大人都睇得幾開心, 無卡通片咁細路.

inner space: 果然有數字統計喎. 我覺得係幾好既賀歲節目.

字 悠人: 深林反恐組係咩黎架? 西片? 卡通? 我諗Charlotte's Web都應該幾啱一家大細睇, 有隻豬果齣呢. "Night at the Museum"真係幾適合一家大細睇架.

lu said...

森林反恐組是卡通.但我寧願選Charlotte's Web.

只不過呢,後者又比較女孩子戲.

Anonymous said...

我一定會睇CHARLOTTE WEB 是我兒時回憶!!!
also so my previous blog
Charlotte Web

Anonymous said...

corrections:

我一定會睇CHARLOTTE's WEB 是我兒時回憶!!!

also view my previous blog

Charlotte's Web

mad dog said...

lu: 我都有興趣睇Charlotte's Web, 不過新年有breaking & entering, 又有music & lyrics, 唔知有無咁多時間.

inner space: 嘩, 你細細個就聽過莎樂的神奇網網拿??? :) 等我睇下你個兒時回憶先!

Carrie said...

I guess I watched "Meet the Fockers" with my parents last year CNY(?). May probably going this with them this year. :D

mad dog said...

carrie: "meet the fockers" 笑到死, 好適合一家人一齊睇!