Pages

Thursday, February 08, 2007

對話

妻: 我個friend XX, 阿邊個呢, 佢同佢老公咪05年年尾結婚既? 佢有左呀! 佢老公係佢初戀情人黎架, 十幾年...

夫: 生咩丫, 咁鬼老仲生. 果日我先同同事講...

妻: 幾犀利呀, 十幾年感情, 一結就生...

夫: 咩你覺得有細路好有福咩?

妻: 哎呀, 緊係啦, 無細路果D, 人地話膝下猶虛呀...

夫: 一係又咁傳統, 第二D又唔見你咁傳統?!

17 comments:

Anonymous said...

有趣對話:)
咁幾時輪到你?
喂,話時話人地話趁後生生仔,個細路精靈d架﹗加上後生,生完容易收身﹗
不過我有個同事36/7,上年生完,都而家仲咩住個4 個月肚,睇見都驚﹗

mad dog said...

啤啤熊: 我家姐個friend 39歲第一胎, 母子平安, 宜家興呀! 你同事36/7第一胎生完OK, 第二胎就更加唔驚啦.

Anonymous said...

"而家仲咩住個4 個月肚,睇見都驚﹗ "---> i mean 我同事未收身成功﹗仲有個似4 個月大的肚.............

梁巔巔 said...

啤啤熊 ---> 有男朋友嘞咩?

mad dog said...

啤啤熊: 有時產子後既修身, 我覺得(雖然未試過)係事在人為唧, 都唔明點解結左婚生完仔就由得自己"pere", 攪到自己一兩年似老左十年...

LDD: 點呀, 你想攪網上戀呀?? :P hahaha!

Anonymous said...

" 有男朋友嘞咩?" ----> 上年甩拖,目前未有﹗做咩呀,有荀盤介紹咩?
上次聖誕同家姐去日本無艷遇...睇怕要積極d先﹗

Anonymous said...

中呀...我就係想講呢個point﹗
而家呢個世代,梗係做靚太/靚媽/靚老婆!!!!

梁巔巔 said...

"點呀, 你想攪網上戀呀?? :P hahaha!"

喂, 大姐, 唔係呀)))))))))))))))) 杰! 自己攞嚟衰! 我見佢好似好恨生咁, 咪潤吓佢囉! 我唔係想攪網上情緣 ar))))))))

"上年甩拖,目前未有﹗做咩呀,有荀盤介紹咩?"

啤啤熊 ---> Sorly! :(

就快有雄啤啤出現 ga 喇!

啤啤熊 <--- 好女仔嚟! :)

mad dog said...

LDD: 講下笑唧... :)

梁巔巔 said...

...... 我唔想死無全屍呀.....

mad dog said...

唔洗死, 唔洗死!

Anonymous said...

梁巔巔!!!!!!!!!
"我見佢好似好恨生咁, 咪潤吓佢囉! "--->我邊有恨生呀﹗只不過講下,同mad dog姐分享下姐﹗我恨有條仔多個有個仔﹗

就快有雄啤啤出現 ga 喇! --->承你貴言﹗
多謝先﹗

"啤啤熊 <--- 好女仔嚟! :) "--->我阿媽家姐都係咁講﹗ 呵呵呵﹗

"...... 我唔想死無全屍呀..... " 哎呀,大吉利是咩﹗吐口水講過啦...

aulina said...

啤啤,sina果邊有個叫洪熊雄(or any combination of those 3 words),可以去睇睇喎!

mad dog我睇完你呢邊我以為你有消息宣佈添!

(個個十年唔打電話打親俾我我第一件事都係問,有咗呀?)

有仔梗係趁嫩生,但都要順其自然囉,有人真係成世都唔ready架。不過我地年輕才俊基因優良梗係要多多益善啦,哈哈!

收身?算吧啦,唔係個個得架。mad dog天生瘦底冇問題,我肥底好容易一發不可收拾架。有時唔關自己pere唔pere事,真係gene喇今次。Point of reference = our mom。

所以我呀媽成日話鬼我要做咁多野唔俾自己肥,仲潤我話唔使諗,遲早都係好似佢咁由90磅(我甚至未試過咁瘦!)變到而家差唔多兩倍...

其實我結婚前至而家,不計懷孕期在內,已經差唔多係最瘦階段,要106,我諗只可以唔食先得。不過我會好努力睇實!

mad dog said...

aulina: "我睇完你呢邊我以為你有消息宣佈添" --> 我都驚誤導人... :P "有人真係成世都唔ready架" ha, 真架!我緊係唔係"天生瘦底"啦, 細個時就瘦, 廿歲開始真係一食就肥. 我都知係gene既問題, 但真係有好多女人, 唔係身型變咁簡單, 明明拍拖時日日化妝著靚靚, 結婚生仔後一年老左十年, 我係老公都嚇死...

aulina said...

走樣之後好多人執唔返架,唔係邊有咁多師奶喎……不過我覺得如果隻佬真係因為呢樣野嚇走,講唔過去囉。

毒少少,一結婚就將老公變型做中坑先...危機低好多,哈哈!

mad dog said...

aulina: 咁毒? :) "走樣之後好多人執唔返架", 但係我認識既, 大多數都係佢自己放棄自己多D囉. 要30+或40+都仍然似廿多歲先夠"索"架麻!

aulina said...

我一d都唔索,從來都唔索,所以keep住2x樣冇問題之極。heeeeeee...