Pages

Friday, February 09, 2007

免費演唱會


由於認識行內人, 偶然都有免費演唱會入場票又或優先購買優惠. 不過正因為這些著數多, 我們也越來越挑剔, 好些免費入場票都要轉贈, 因為不是個個歌星/明星的演出都吸引啊.

星期一下午五時多, 母親打電話來說: "有Cliff Richard飛啊, 你同我睇啦, 今晚呀, 我一陣約你家姐攞飛!" "吓?! 叫你D妹同你去啦, Cliff Richard... "我說. "佢兩個又係有飛呀, 無人同我去, 我想去呀!"母答. "你D friend呢? 你咁多friend... 無謂"唒"張飛, 我連佢個樣都唔係好記得, 有咩歌呀佢?"我續說. "我D friend邊度會聽Cliff Richard丫, 你同我去啦!" "拿, 如果真係搵唔到人, 我就同你去啦..." 於是花了我和二姊及後來加入的兩個姨母半至一個小時的電話"洽談", 母親終於找到另一姨母和她一起去, 高興得不得了. 其實我和二姊更高興, 因為不用去看Cliff Richard...

話說回來, 我們無聊時試過拿一堆歌星作例子, 數說哪個開演唱會又有免費票的我們會不會去, 這是我想到的:

會去的:
明哥 (這個還用說麼? 我們一向都是買最昂貴的票去看他的!)
軟硬
草蜢
Beyond
溫拿
側田
陳奕迅
衛蘭
許志安
at 17
關淑怡
林憶蓮
張學友
Eric Kwok
王菲
周杰倫
王菀之
鄭中基
梁漢文
黃凱芹
鄭秀雯
王傑

或許會去的(視乎當天有沒有節目及心情):
呂方
甘國亮!!! hahaha!
劉德華 (有所保留, 應該是不會去的)
古巨基
陳慧嫻
方大同
容祖兒
謝霆鋒
方力申 (有所保留, 應該是不會去的)
謝安琪
薛凱琪 (有所保留, 應該是不會去的)
鄭融 (有所保留, 應該是不會去的)
張敬軒
衛詩
郭小霖
EO2 (有所保留, 應該是不會去的)

一定不會去的(當然母親會踴躍拿票和友人去, 上次李克勤的演唱會就是我們都不肯去):
李克勤
楊千嬅
何韻詩
Twins
Stephy
鄭希怡
徐小鳳
陳慧琳
李逸朗
蔣雅文
吳雨霏
Shine
杜汶澤
梁詠琪
莫文蔚
周慧敏
其他連名字也說不出的當然不會去了.

19 comments:

calculist said...

原來妳都喜歡At17,有沒有看過/寫過她們的演唱會?

不過多數喜歡明哥的都會喜歡At17,我亦不例外.

mad dog said...

不是特別喜歡, 只不過去得"人山人海"的show多, 多多少少對她們也有好印象. 沒有看過她們的演唱會啊, 當然沒有寫過. 二汶的聲線又的確很好!

calculist said...

她倆的聲線都不錯,當然二汶是特別出色. 下次有免費飛記得要試試.

lu said...

你不喜歡hocc?但她的演唱會很棒呀!!

你的will go list和我的差不多,除了軟硬之外. :P

aulina said...

有得我去先算啦……真係太奢侈喇!(唔係$$,係時間同責任)

等,等多幾年帶埋兩小去。

等,等各演唱會出DVD,繼續將屋企變HMV... ;P

mad dog said...

lu: 我都唔算憎佢, 我D friend直成連唱K都唔會揀佢D歌, 前排佢開concert, 公司D 靚妹買飛去睇, 我地三字頭同D四字頭都話送飛都唔會去. 咩唔係後生果班先鍾意佢咩? 我唔記得加草蜢& Beyond入will go list, 加番先!

aulina: 我家姐都係因為掛住陪D女, 所以呢D飛都唔會同我地爭.

Anonymous said...

認同你的"一定不去list",不過要加埋梁詠琪及莫文蔚! "會去的"就要加梁漢文,呂方&張敬軒. 至於他們:明哥~仆倒去; 王菲,溫拿~無興趣; 現在的Beyond~咪攪; 容祖兒~情願在家發呆!

Anonymous said...

嘻嘻..我都是因為工作關係..被寵壞了..
基本上..我是好少好少會比錢買演唱會飛..
甚至乎..有好些..第一行比埋錢我去都無興趣的.

mad dog said...

er jie: 哎呀, 你唔講, 差D唔記得梁詠琪同莫文蔚, 當然同你一樣! 梁漢文都OK, 黃凱勤都可以.王菲D歌OK麻. 溫拿就當集體回憶囉. 宜家既Beyond, 哈. 容祖兒唔睇得都都聽得... 呀, 仲有陳慧嫻, 都應該擺響"或許"一欄.

abby: 我地又係攞親都係靚位, 的確好多歌星(應該話係歌手)都毫無吸引力...

Anonymous said...

ha ha,甘生你也有興趣都幾special taste woh...

當我知道他也出碟真的是嚇了一跳。

Ruth Tam said...

I dont' go to pop concerts often but I really like the stage setting and their clothes.

I like Jacky Cheung most, I mean his singing and dancing, not just the stage and clothes.

mad dog said...

uncle ray: 甘生這個是開玩笑啦! 我前陣子才寫了一篇關於他出碟的文章, 題目是: "男人五十發花癲"! :)

ruth: didn't expect u will listen to pop songs! :)

admin said...

如果有甘國亮(免費飛),真係去八下都好呀!

mad dog said...

maki: 都同意架!

愛美 said...

我買左飛睇溫拿, 不過是應死黨要求一起去懷舊的.

另外, 如果許志安的演唱會我都一定會買飛捧場的, 喜歡聽他唱live.

以前都會買任賢齊飛的, 不過現在就要看心情了.

方大同& 張敬軒都聽得過的, 特別是張敬軒, 唱live 一流, 第一次現場聽他和王苑芝合唱"手望", 簡直聽出耳油.

yuen luk luk said...

我都好鐘意明哥呀!

mad dog said...

愛美: 溫拿都OK架, 我細個最鍾意Alan, 仲同佢影過相!

yuen luk luk: yeah! give me five!

Pinocchio said...

如果我有免費飛李克勤,劉德華我都係唔會去...

另,其實真係幾多人鍾意明哥,而我都幾like,不過我就唔太想咁近見到佢,因為有時覺得佢嘅表情太過姣...受不了

mad dog said...

pinocchio: 一見到李克勤就怕, 劉華又係咁多年都唱得咁核突, 做戲算啦佢. 明哥有時係姣D, 不過佢姣得起! :)