Pages

Friday, February 16, 2007

西式團年飯

是的, 一如網友說, mad dog我反傳統, 情人節吃中菜, 團年飯吃西餐, 不說自己也差點忘了, 我就是在西西中中, 中亦西時西亦中的環境長大, 拍拖, 成家...

我家喜歡吃西餐, 都是父親的影響. 今年我們本訂了枱去近海的The Quarterdeck Club(分域碼頭海軍商場)吃晚餐的, 但因為天雨, 大姊又有小朋友們, 於是改了去我們一家人自八十年代便開始捧場的La Bella Donna餐廳(以前叫"意國佳人", 現在稱"佳人").

這間意大利餐廳起初是位於告士打道近六國酒店的(八十年代), 之後搬了去近會展的瑞安中心, 那時生意十分好, 我們一家人在那裡度過了多個平安夜, New Year's Eve, 及生日晚餐. 後來父親逝世, 之後或許餐廳生意又不如從前, 也結業了. 我們一度十分失望, 之後它找到現址再戰江湖, 價格大幅下調, 和以往格局很不同, 半開放式, 午餐更有sets, 都是一百元以下, 晚餐也有百多二百元的sets. 現在的灣仔北, 晚市不易做.

昨晚我叫了set dinner, 有多個選擇, 頭盆可揀田螺或鵝肝, 湯是甘荀薑湯, main course有雞, 魚, 或羊, 還有甜品及咖啡/茶, 我揀羊, set是$168.

鵝肝不錯:

湯麻麻, 只吃了一半, 不夠熱:

羊扒都OK:

不愛吃Creme Brulee的我也覺得這個不錯, 一個人吃光:

母親揀了吃雞, 她說很不錯:

小朋友要了Filet of Sole, 十分巨型, 眾人都說非常好味:


灣仔港灣道28號灣景中心一樓2號舖(三里屯)
電話: 3115 0238

8 comments:

Anonymous said...

但可惜的是,他們絕大多數的時間也是拍烏蠅,平日晚上只有一至兩枱客!

mad dog said...

係呀, 琴晚又係好鬼靜... 唔知撐唔撐得住.

Anonymous said...

我都似你. 情人節唔會去食西餐,有時食中, 有時食日. 今年, 我主人個邊團年飯都係食西, 走0左去 parklane cafe one 度食buffet.

係啦. 特別黎同你拜個早年(新年未必有時間睇blog 呀麻 ^^)祝你金豬滿屋!

係啦. 我係lu 個blog 見到你同我講你個engagement ring 都係 tiffany.有點羨慕添. 因為我個wedding ring 冇石架. hehe.

mad dog said...

多謝紫熊! 都祝你新一年萬事勝意, 身體健康! 我隻wedding band都無石啦, 通常結婚戒指都係簡簡單單既platinum架麻. :)

Carrie said...

the foie gras and lamp chop looks very yummy! and creme brulee!!! gonna go for a try! thanks for letting us know!

mad dog said...

carrie: yes, but of course the food can't compare to the good old days. but for such reasonable price, the food is quite good. coffee is not bad too.

TY said...

原來它有那麼多年歷史,真的看不出.. 有時我都會到那兒吃個午餐.. 不過午餐時段都不是很多人那種, 真的不知捱唔捱得住...

mad dog said...

pris: thanks for visiting! 係呀, 我都擔心佢捱唔住.