Pages

Sunday, February 18, 2007

今年派的利是封

想不到大年初一都有些少時間上來貼貼文! 首先祝大家新春愉快, 身體健康, 萬事勝意, 豬籠入水, 主恩滿溢!

年初一當然要"紅當當"了, 利是不能親身派給大家, 不如和大家分享我今年派的利是款式吧!


十二款不同的豬圖畫, 都是小孩子畫的(by Creative Kids), "家"字的也有多個款, 還有金色貼紙: "家肥屋潤"及豬鼻兩款, 很可愛啊!

32 comments:

梁巔巔 said...

做頭一個大年初一同妳拜年先~

恭喜多次! 恭喜發財!

梁巔巔 said...

漏咗, 諗 o緊點麻煩妳畀封利是我~ :P

mad dog said...

巔巔: 多謝多謝! 祝你一年巴閉過一年, 丁財兩旺, 如意吉祥! 利是呀, 你right click, then save as... 可以留響你部腦度架, 永久保存! :)

梁巔巔 said...

抽唔到水!

"利是呀, 你right click, then save as... 可以留響你部腦度架, 永久保存! :)"

Heee heeee~ 果然精靈!

mad dog said...

哈! :) 你快D派啦!

Carrie said...

新年快樂,mad dog!祝你合家平安,身體健康,生活愉快!

Anonymous said...

carrie: 多謝! 祝青春常駐, 步步高陛!

梁巔巔 said...

教一教某人先~

係 "闔" 家

P.S. 輪到我威~~~~~ Heee heee~ (英文成日畀 "烚")~

^~

Carrie, 妳是最好的的吶! Hee heee~

Anonymous said...

ha, 用埋我個位響度痴纏... ;P

梁巔巔 said...

Keeekeee~ Merci!

Anonymous said...

wow,很有趣的利是封!
來拜個年先︰
祝妳︰
身體健康
生活積極
愛裡堅持
生命突破
夢想實現

Anonymous said...

米迦: 多謝, 祝你新年進步, 主恩常在!

Anonymous said...

“家”字折開是有蓋的豕﹐豕即豬也﹐豬走入有蓋的地方﹐就成家了!

MADDOG 姐 選“家”字的利是封﹐很有心思 呀 。


金豬入宅﹐家肥屋潤!!!


^_^

Anonymous said...

inner space: 嘩, 我無咁醒, D 利是封係give away黎... 我都無仔細思考固中道理, 好有意思喎! :)

愛美 said...

祝你
豬年行好運,
身體健康,
事事如意,
日日是好日!

我都係用緊呢款利是封呀! 今年 Time Square 送的, 都好靚.

aulina said...

係咪得我一個將舊年同舊舊年連拆都冇拆嘅利是封回收再用呢?... ;P

right click咗喇我!

Anonymous said...

愛美: 我呢批係Harbour City架. 祝你身體健康, 心想事成, 如意吉祥!

Aulina: "舊年連拆都冇拆嘅利是封"--> 哈, 我一定會拆黎用埋佢... :) right clicked 啦? :)

Anonymous said...

到我了,祝大家:
豬年行好運,
開心幸福,身體健康,青春常駐~

順便問下,mad dog你既利是最大幾位數字嘎?

Anonymous said...

0華..0的利是好有style..又型又潮..

Anonymous said...

Happy New Year!!

愛美 said...

Haha Maddog, 係我講得唔清楚,
我的意思是我都派緊海港城呢批利是封,
另外, 亦有派Time Square的那款, 都好靚的. http://us.share.geocities.com/amywongaiwa/IMG_0195.JPG

過年派的利是封我通常都要選合自己心意的. 海港城利是封是每年的必定選擇.

Josefina said...

MAD DOG,祝妳新年快樂!身體健康!龍馬精神!隨心所欲!

mad dog said...

bibe: 多謝! 再祝你身體健康, 如意吉祥! "利是最大幾位數字"--> 唔話你知... :)

abby: 幾靚呀呵!

sam: 新年快樂!

愛美: 我從未收過呢兩批利是封架, 都係今年harbour city送俾D記者咋... times square果D都幾靚喎, 你年年都有收到?

josefina: 多謝! 祝家人身體健康, 萬事勝意!

Anonymous said...

soooooooooooooo CUTE!!!

我也希望可以派利是啊!

calculist said...

妳結果還是大年初一就出Blog, 果然是Mad dog.

祝Blog不離身, 我們日日有Blog睇!

mad dog said...

kajie: :) 咁祝你早日派利是啦!

calcutec: 哈, 係啦, 本來諗住無時間post文, 點知又squeeze到D時間出黎, 呢兩日應該無時間啦. 星期三啦, 可以回復正常啦應該. :) 祝你新年進步, 身體健康!

Anonymous said...

新年快樂,合家安康。

Anonymous said...

斐宇梧: 謝! 祝新年快樂!

Stannum said...

好有趣的利是封呀﹗恭喜發財﹐利是逗來﹗﹗﹗祝你事事順利﹐開開心心﹗

mad dog said...

stannum: 多謝唒, 已響你那邊恭喜了, 再祝你新年進步, 萬事如意!

jaycy said...

唉呀,巧得意呀))))))

mad dog,原來您跌左親架喇,哇哇)))

新年快樂!祝豬年旺到自己都青呀!!^o^

mad dog said...

jaycy: ha! 係呀, 派左幾年啦... :) 新年快樂!