Pages

Saturday, January 13, 2007

Pingu dollhouse


看了網友Aulina的Pingu相片, 又應網友紫熊的要求, 就讓我這個三字頭也愛Pingu的姐姐分享一下我的Pingu dollhouse吧.

其實這是多年前(約四五年前吧)於銅鑼灣皇室堡的環球模型買回來的. 昨晚拍照看看盒面見到個price tag, 是$198. 不知道當時有沒有折扣了.

話說那時買來讓甥女們到母家時可以玩, 但實際上是我自己十分喜愛Pingu, 一看了便很想擁有, 立刻買下來帶回家. 當然真正玩的是她們, 我便坐在旁欣賞. 畢竟我未至於會瘋到一個人玩著這間dollhouse, 我不是typical kidult.

三張椅子現在只剩一張, 不知她們放了在哪兒了, 或許是另外一些玩具盒內

那條魚可以一分為二的, 很cute! 咖啡色的是cookie, 應該有六塊的...

書架上的書都是放上去的, 可以揭的!

那個床頭燈可以入電芯, 會亮的.

這個應該是什麼雪橇吧

還有個雪人

屋頂還有Pingu旗呢!

盒也殘了!

盒背可見整套dollhouse本來有的各件東西

盒面雖然見Pingu老豆, 但其實dollhouse只送三隻:

左起: Robbie(海獅), Pinga(阿妹), Pingu

不過正如紫熊所說, 我都只是買過這間dollhouse及擁有一條Pingu電話繩, 牠們的名字本不清楚, 不是真正的Pingu fan. :)

10 comments:

Anonymous said...

好得意呀!!!!!!

嘩,$198抵呀!如果我鍾意pingu我都會買囉,heeeeee。唔知紫熊幾時過黎得個恨字呢?(4?5年前買而家一定買唔返lu,睇?都冇得恨呀!)

Anonymous said...

我話左俾佢知啦, 佢之前時話會去皇室堡望望. 不過我睇都無啦. 我俾左個廠既資料佢, 睇下有無機會啦.

Anonymous said...

Ha, ha, it's fun to see the other side of you....

Never dream you also like toys.

I always think you are a elegant, intellectual and trendy lady.

Anonymous said...

好得意好得意好得意呀...

aulina 講得岩, 家陣得我恨字. 我會查查個d 資料架啦. 不過唔敢抱好大期望...

我叫0左紫熊主人黎睇(放心, 我淨係show 0左d 相俾佢睇咋), 我話好想買呀. 佢一句冷水潑埋黎: 你諗到擺邊先算啦.... 成屋都係你 d 野...

Anonymous said...

uncle ray: ha. :) i think i am just like many women, i have my childish side sometimes.

紫熊: 間屋摺得埋架, 個盒都唔係太大, 不過真係唔知邊度仲有得買就真.

Anonymous said...

今日放?公要等老闆請食飯,唔到8點都唔使旨意有得開餐,德福又俾我行到爛咁滯,睇黎都係再去銅鑼灣o既好時候喇!

Anonymous said...

你肯定又去HMV啦.

Anonymous said...

我打0左去批發個度好貿貿然咁問佢. 佢話續唔到個版權, 賣晒架啦... 好傷心...

aulina - 最衰我未睇晒本書, 唔係可以趁呢個機會俾番你... 我睇得好慢呀. 因為呢, 要做基本法個份功課呀 (悶出鳥來)

Anonymous said...

紫熊, 或者遲D響第二度有得買呢.

Anonymous said...

thanks Micah!