Pages

Wednesday, January 31, 2007

又三段

足尖

昨晚終於再一次on pointe了, 一句總結: "好拿痛!" 每跳完一part後都要狂shake對腳減低痛楚. 另一半問: "腳趾會爛都跳?" "哈, 係囉... "我答. 昨晚的同學不論什麼國籍, 應該都是和我同一年代, 甚至可能比我年長一個decade的也有, 看來, 我們都應該看看黑木瞳主演的"我想跳芭蕾"了! 其實我們這班女人為什麼要自討苦吃呢? 有些或許是為了兒時夢想, 有些或許是為平淡的生活添上多一點色彩. 這些皮肉之苦, 比人生的苦事來得容易接受.

半小時的足尖練習, 有一刻我覺得自己像隻天鵝!



公務員友人分享將會得到的退休金數目, 打私人工的我們聽到後都嘩然, 十分羨慕. 來個假設, 若一公務員退休時薪金為$80,000, 那麼他退休時會得到六百萬, 然後每個月會有約$20,000直至歸於塵土. 唉, 很吸引是嗎? 怎麼當年完全沒有考慮打政府工?!

告訴母親這些數字, 她也從友人處聽過類似的事. 傾談間我們說到那些"身家幾世都洗唔完"的人, 母親對我說: "宜家我信左主, 我唔再"恨"呢D野, 你俾多多錢我, 生活咪一樣. 我咪又係訓果張床, 每日食兩餐, "恨"咩? 身體健康最緊要."

信主年資比我短的母親, 看透許多事情. 感謝神給她如此的福份.



家人患病, 唯一令人安慰的是, 我們會更關心大家, 更珍惜一起的每一刻.

上星期與一辭了職的同事傾談, 他離去得意興闌珊, 我對他說: "人生最緊要係屋企人同健康, 工作只係佔好少部份, 無野比屋企人同健康重要, 無謂為工作唔開心攪到自己咁..."

7 comments:

Anonymous said...

"半小時的足尖練習, 有一刻我覺得自己像隻天鵝!"

Ah! 好有文氣!

Anonymous said...

公務員, 未轉制 o個 oD, 真係好正!

所以, o個 oD退 o左休仲幫大集團打工 o既局長, 應該羞恥~

另, 健康的確最緊要!

Anonymous said...

LDD: "好有文氣" --> 多謝喎! :) 有無睇過"天鵝湖"呀? :) "退左休仲幫大集團打工 既局長, 應該羞恥" --> 錢, 邊個會覺得搵夠?

Anonymous said...

天鵝湖,睇戲人地睇完話數過轉左3x.5圈,ballet真係唔過電... ;P 加上身型所限絕對無緣嘛。

伯有講果d,其實我幾年前downsized之後都明哂。:D

Anonymous said...

aulina: 完全明白你所講, 兩年前瘦到不得了, D friends, 無論男女, 見到都話:"喂, 咩都無哂, 唔掂, 快D肥番少少!"

Anonymous said...

不過,為了自己所想做的,痛一點也會堅持下去吧.

> 所以, o個 oD退 o左休仲幫大集團打工 o既局長, 應該羞恥~

對!所以李(前)一哥讓人欽佩.
(希望不要讓人失望!)

Anonymous said...

aulina: 噢, 你意思是經濟上? 對.

lu: 對, 對我來說"暫時"痛一點還是值得.