Pages

Thursday, January 25, 2007

留個記錄

有些上來看的網友或許不是blogger, 為了給自己一個記錄, 及讓大家知道你們捧場的地方的排名及"市值", 請看看這些. 那個價錢只是一個遊戲, 當然不會有人給我這個價吧.

Technorati Rank: 70999 (92 links from 48 blogs)

部落格觀察 Blog Look 排行: 148 (ID: 6667)

How Much Is My Blog Worth:


My blog is worth $27,097.92.
How much is your blog worth?

22 comments:

梁巔巔 said...

得九千幾

....

yil!

Anonymous said...

夠食好多餐鮑魚啦! :)
如果個銀碼係每個月既收入(美金黎架)就好啦!

Anonymous said...

好耐之前見過,不過就冇玩囉。好明顯中文那邊值租好多!

(我都估唔到係咁而高過LDD少少!話哂開得幾個月...)

梁巔巔 said...

Mad Dog:

"夠食好多餐鮑魚啦! :)"

Keee keee~

"如果個銀碼係每個月既收入(美金黎架)就好啦!"

係就梗係好! ..... 發夢冇咁早~

柯蓮娜:

"(我都估唔到係咁而高過LDD少少!話哂開得幾個月...)"

:(

**********************************

順便問問兩位一個極度假設性問題, 如果有個魔鬼出十萬港幣買妳?個 Blog, 買 o左之後, 其他人唔會記得個 Blog 係妳寫, 制唔制?

又跟住, 比多五十萬美金, 以後唔寫 Blog, 又 o 唔 ok?

mad dog said...

aulina: 你個英文blog咁隱蔽, 又無link up to blog-you.com, 唔係咁多人知.

LDD: 廿幾萬港紙喎...
回答你兩個(以前都有bloggers提過)既問題:
1/ 喂宜家值廿幾萬喎, 十萬港紙咁少, 我唔易收買架. 過百萬都唔會.
2/ 四百萬港紙又幾吸引, 講黎講去都係錢, 我地呢D文人黎架麻, 唔好咁"si kui"啦. $500000 USD唔寫一年都可能可以考慮... :P

梁巔巔 said...

"$500000 USD唔寫一年都可能可以考慮... :P"

Wa!!!!!!!!! Mad Dog <--- 掂呀! 不為五斗米折腰!

如果10億美金, 永遠唔寫..... 我制!

Anonymous said...

$100,000太少,唔制。

USD$500,000,唔寫呢度冇問題。 :)

(I'm not logging onto google just to leave a comment!!! hate IE! Firefox would have done all those for me without me thinking... grrr...)

Anonymous said...

LDD: "如果10億美金, 永遠唔寫..... 我制!" --> 好鬼死cheap... 不過如果10億美金我都唔制, 一定俾人打死囉! :P

aulina: yes, i don't like to login to leave message.

梁巔巔 said...

I'm vely cheap! 10億 o番!

"不過如果10億美金我都唔制, 一定俾人打死囉! :P"

Heee heee heee!

Anonymous said...

Mad dog,

我想請教一?有關 Technorati
唔知點解我好似link唔到人咁,可以教教我嗎? Thnaks~

Anonymous said...

pinocchio: register之後, 自然睇到有無人link自己. 果D links係人地link我, 唔係我自己link人. user只可以揀人地做favorite. 如果人地篇文章有quote你及你個blog就會show出黎.

Anonymous said...

Mad dog,

先謝你回我.

你咁講即係被動啦~

不過都唔太明,因為比如我係你個blog留言, 用?我個名同blog link咁應該都link到架,點解又冇呢?

Anonymous said...

comment有時會, 有時唔會, 我都唔係太明. wholinkstome.com 就check到好多被動與主動既links啦.

Anonymous said...

My blog don't worth a thing....

Very sad!

Anonymous said...

Let me try try sin. Thanks^^

Anonymous said...

uncle ray: because you haven't been very active? i used to browse a lot of new bloggers and jump around. :)

pinocchio: and maybe technorati needs some time to retrieve those records, i.e. bloggers who linked to you before. give it some time.

Anonymous said...

Mad dog,

我明白要時間-_-"

但都不致於得6個linked?
係咪有d其他野我未set好呢?
有冇乜野係要特別seting向個template架?

Anonymous said...

Mad dog,

我明白要時間-_-"

但都不致於得6個linked?
係咪有d其他野我未set好呢?
有冇乜野係要特別seting向個template架?

Anonymous said...

oh, technorati doesn't cover as much links as wholinkstome.com
somehow i don't understand how it works. anyway, it's just a blog search engine.
u might find using technorati tags more fun and allows more bloggers/surfers to find your blog. i've been using them for months esp. on posts about movies.

Anonymous said...

oic, thanks a lot! :)

Anonymous said...

I try again today in a different way and finally some $$ show up.

Previously, I put in the full address with "/index.php" in the end and there is no value.

Then I try again without that ending and some $$ show up.

Anonymous said...

uncle ray: i see.