Pages

Monday, January 29, 2007

唇彩的名字

買唇彩或唇膏時, 喜歡留意它們的名字.

很喜歡Helena Rubinstein (HR)的唇彩及唇膏的名字. 數星期前又買了HR lipgloss, 不知怎的, 樽身爛了, 昨天去了崇光櫃位問售貨員可否給我一個折扣補購, 她說不是一買便發現, 當然沒有了. 不想再有"爛樽事件", 為了方便, 沒有再跑去時代廣場Lane Crawford或Joyce Beauty購買一直想試試的Chantecaille, 又嫌Sisley $280一支唇彩有點昂貴, 於是轉投多年前曾是心頭好的Mac.

我正用又爛了樽的HR lipgloss名為Purple Dance, 很喜歡紫色, 又喜歡舞蹈, 買它時特別喜歡這個名字.

且看看HR及Mac唇彩/唇膏的一些名字:

Helena Rubinstein 唇膏:

Lilac Lolita
Indulging Violet
Candy Love
Passion Pink
Fetish Rose
Racy Bare
Frolic Flesh
Deep Drama
Purple Extasy
Nude Envy
Sassy Bronze
Burgundy Enchant
Wild Orange
Steamy Coral
Torrid Tangerine
Wild Red
Ruby Love
Shameless Red
Red Desire

HR Full Kiss Flirty Shades唇彩系列:

Big Fatale
Bed Red
Papaya Pleasure
Bourdain Bronze
Speed Date Pink
Babelicious Beige
Golden Kiss
Addict Fling
Flush
Blushing Tart
Carmine Passion

Mac

剛買了的Raquel Welch Lipglass (對, 這系列是lipglass, 不是lipgloss), 名為Adventuresome. 我想, 或許我不要再跳紫舞, 新一年要愛上冒險!

Mac唇膏的名字也不錯(揀了一些特別的):

Overdone, Underworld, Feel So Fine, Lady Danger, Chatterbox, Kinda Sexy, Fast Play, Embraceable, Velvet Teddy...

剛搜尋過其他品牌如Shu Uemura, Lancome, Anna Sui, Sisley, Dior, Chantecaille, 唇彩及唇膏的名字都不及HR及Mac的有創意, 有些更只用數目字來分別, 淡而乏味. 有時女人除了以化妝品的質素作為決定選購的原因外, 這些小創意也起了一點作用的.

15 comments:

Anonymous said...

MAD DOG姐,有無用過NARS? 我用緊﹗ok架﹗
另,我都幾鍾意MAC同Chantecaille﹗貪MAC平靚正,Chantecaille就色靚同滋潤。
HR淨係用過睫毛液咋﹗唇彩好用嗎?

p.s.我又病左...多謝關心﹗今次肚痾,腳都軟﹗

mad dog said...

Nars 無用過呀, 都聽人講過, 下次試下先. 就係貪Mac夠平, 就算樽爛都唔洗恨. HR幾好架, 已經用過好多支啦, 最衰今次個樽爛, 用左幾個星期咋! HR mascara 就緊係有用啦. 肚痌添呀? 你真大煲, 咁鬼易病既, 食咩黎呀又?

Anonymous said...

"HR幾好架, 已經用過好多支啦, 最衰今次個樽爛, 用左幾個星期咋﹗"--->好用,但會爆樽,唔...仲要用左幾星期,咁咪好蝕﹗
喂,你用個細細地的透明樽仔裝起支"跳舞"唇彩啦,再用唇筆咁用﹗唔好咁快掉呀﹗

"肚痌添呀? 你真大煲, 咁鬼易病既, 食咩黎呀又? "--->鬼咩,我friday night去左食海鮮,跟住學人飲左幾杯,當晚嘔左一次﹗之後星期六,未知死,晚飯食完日本野,跟住去左消夜"篤"魚蛋加埋糖水,當晚無事架。星期日,一起身食左隔夜蛋糕,出事,成個晏晝痾痾痾...無力﹗食左藥,家陣食白粥,唔敢食其他野...

Anonymous said...

我唔會丟既, 小心放響屋企, 朝朝用, 出街就帶支Mac囉. 佢個樽又唔係爛哂, 係近個頂度, 總之收唔番. 響邊凌食海鮮呀? 貝類呀? 好易"賴"野架. 日本野宜家唔可以四圍食, 好多都係大陸黎, 有D未必乾淨. 透下啦!

Anonymous said...

我買唇膏很小會留意色號或名字,
有次朋友見我用的顏色不錯,
就翻過來看看,
竟是 "Roach",
我倆都 "噫" 了起來!
牌子忘了, 大概是 MAC 或 Chantecaille.

近期用Lola, 覺得不錯呢!

Anonymous said...

Lola, 有個公仔果隻?

Anonymous said...

啤啤熊:

..... 我....

.... 都話妳.... 忍唔到口 ga 啦~~~~~~

Haaaaaa~~~~~~

保重 la!

希望再留言蒲頭的妳, 精神爽利~ ^~

Anonymous said...

想起數年前很喜歡的Tony & Tina. 現在好像在香港絕跡了, 連官方網站都關了...

Anonymous said...

agnes: Tony & Tina... 有些少印象... 果陣邊度有得買?

Anonymous said...

Lola 深紅色的, logo 是一個心.
喜歡它的唇膏, 附有一個小鏡子. 聽說它的粉底也不錯的.

Tony&Tina 離了婚, 品牌亦於一兩年前結束了. 它的lip gloss帶有香薰味, 很舒服 ^^. 另外, 它有一系列帶閃枌的eyeliner, 很漂亮. 我還有半支, 怕過期不敢用了.

mad dog said...

愛美: 你果然熟悉化妝品牌! Lola好似響CWB lane crawford都有下嘛?

Anonymous said...

"鬼咩,我friday night去左食海鮮,跟住學人飲左幾杯,當晚嘔左一次﹗之後星期六,未知死,晚飯食完日本野,跟住去左消夜"篤"魚蛋加埋糖水," <--- o甘都仲食?!

"當晚無事架。星期日,一起身食左隔夜蛋糕,出事" <--- 唔出事先奇~

"唔敢食其他野..."

都話 o左妳忍唔到口 ga la!

Anonymous said...

"聽說它的粉底也不錯的"--->愛美小姐,我都聽朋友講過,打算試﹗
仲有primer都好正﹗

lola--->"CWB lane crawford都有" bingo~ 仲有海運FACESSS﹗mad dog姐,不如齊齊試下﹗

巔巔:承你貴言﹗多謝你...我無痾啦﹗但無力...

Anonymous said...

lola係來自什麼地方/國家?

Anonymous said...

睇睇:http://www.lolacosmetics.com/